וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליברמן: "היחסים עם הפלסטינים עומדים לקרוס"

פנחס וולף

20.1.2011 / 16:59

שר החוץ ליברמן נועד עם שרת החוץ של צרפת ואמר כי קיים פער מסוכן ביחסים בין ישראל לרשות הפלסטינית. "לא נשב ונספוג עלבונות לנצח". לדבריו, משרד החוץ מכין דו"ח על פעולות הרשות

שר החוץ, אביגדור ליברמן, נועד היום (חמישי) בירושלים עם מקבילתו הצרפתייה, מישל אליו-מארי. במהלך הפגישה אמר ליברמן, כי "יש פער מסוכן ביחסים בין ישראל לרשות הפלסטינית, בעוד שישראל אישרה בשבוע שעבר 5,300 מקומות תעסוקה נוספים לפלסטינים בתחומי ישראל, הרשות הגישה הצעת החלטה למועצת הביטחון של האו"ם המגנה את ישראל בכל החטאים האפשריים. הפער הזה לא יכול להישאר לנצח ויביא לקריסת היחסים בין הצדדים".

ליברמן הוסיף כי "ישראל לא תשב ותספוג ביקורת ועלבונות לנצח. במשרד החוץ מכינים דו"ח על כל מה שנעשה על ידי ישראל והפלסטינים מאז הקמת הממשלה. בעוד שבצד הישראלי יש את נאום בר אילן להורדת מחסומים, הקפאה של 10 חודשים ומתן תדרים לרשת הסלולרית הפלסטינית, בצד הפלסטיני יש פניות נגד ישראל למועצה לזכיות אדם ולבית הדין בינלאומי בהאג, יש גינויים לישראל במועצת הביטחון והנצחת טרוריסטים בקריאת רחובות וכיכרות על שמם בערי הרשות הפלסטינית. ישראל לא תוכל לאפשר למצב כזה להימשך".

לדברי ליברמן, "הליגה הערבית פועלת במרץ רק בעניין גינוי ישראל ולא ראינו שום פעולה שלהם בעניינים אחרים, חשובים לא פחות מהשלום במזרח התיכון - כמו המצב בטוניסיה, בלבנון ועירק ובמקומות נוספים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully