וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נתניהו ספד: "סוניה פרס הייתה סמל לצניעות"

20.1.2011 / 16:01

בנימין נתניהו ורעייתו שרה התקשרו לנשיא פרס והביעו תנחומים על מות רעייתו. "בחייה הצנועים והשקטים, סוניה ייצגה את טוב הלב", אמר ראש הממשלה לנשיא

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ורעייתו שרה התקשרו אחר הצהרים (חמישי) לנשיא המדינה, שמעון פרס, והביעו את צערם על מות רעייתו סוניה. ראש הממשלה אמר לנשיא כי "בחייה הצנועים והשקטים, סוניה ייצגה את טוב הלב והפכה לסמל ולדוגמא לצניעות ואהבת האדם".

סוניה פרס, מתה היום בגיל 87. צוות מגן דוד אדום שהגיע לדירתה בשכונת רמת אביב בתל אביב, מצא אותה ללא רוח חיים וקבע את מותה. בשנת 2007 אושפזה בבית החולים שיבא בתל השומר במצב קשה בעקבות החמרה של אי-ספיקת הלב ממנה סבלה. פרס התאוששה מהאירוע, אך בתקופה האחרונה חלה הרעה במצבה. מועד הלוויתה עדיין לא פורסם.

עם היוודע דבר מותה של רעיית הנשיא, החלו לזרום הודעות השתתפות בצער רבות לנשיא שאיבד את אשתו, לאחר 55 שנות נישואין. שר הביטחון, אהוד ברק, ספד לרעיית הנשיא ואמר כי "סוניה הייתה אישה ואדם מיוחד. סמל לצניעות ולפשטות ולאהבת האדם". ברק הביע צער כבד על מותה של פרס וסיפר כי "היא הקפידה כל השנים להתרחק מאור הזרקורים ולשמור על חייה הפרטיים, ופעלה ללא לאות למען נזקקים. כל מי שהכירה העריך והוקיר אותה".

"מאחורי כל איש גדול עומדת אישה גדולה וסוניה הייתה אישה מיוחדת מתוקף אישיותה", מסר יו"ר ש"ס שר הפנים אלי ישי, "עלינו ללמוד מהצניעות שלה ומהפשטות שלה, היא ברחה כל חייה ממנעמי השלטון". גם יו"ר סיעת קדימה, ח"כ דליה איציק, שעברה יחד עם פרס ממפלגת העבודה לקדימה, ספדה לסוניה פרס ומסרה כי היא "היתה אישה מקסימה ומאוד חמה ומיוחדת. היא מסוג האנשים שאומרים עליהם דברים טובים אחרי מותם ומתכוונים לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully