וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריה של סוניה פרס הגיעו להיפרד ממנה בביתה בת"א

20.1.2011 / 15:59

שכנים וחברים רבים התקהלו סביב ביתה בתל אביב וספדו לרעיית הנשיא, סוניה פרס, אשר הלכה היום לעולמה. "כולנו אהבנו אותה. היא הייתה שכנה אדיבה וצנועה"

סביב בית משפחת פרס ברמת אביב נאספו היום (חמישי) שכנים ומכרים רבים שביקשו להיפרד מאשת הנשיא, סוניה פרס, שהלכה לעולמה.

"אני יכולה רק להגיד שהיא תחסר לי. זה באמת עצוב מאוד. היא הייתה נשמה טובה ואישה טובה ואני פשוט המומה", ספדה רות דיין, שהייתה מיודדת עם סוניה פרס. "היא באמת הייתה אישה מיוחדת. היא רצתה להיות אישה פרטית והייתה אישה עם המון חן. כולנו אהבנו אותה".

פרופ' מיכאל בר זוהר, מקורב למשפחת פרס, סיפר כמה מיוחדת הייתה סוניה בחייה: "כמו שבנה הגדיר אותה – היא הייתה ממפלגת הצדק. היא סלדה מחיים פוליטיים ציבורים. היא אהבה את בעלה אהבת נפש, עד היום. אני חושב שהכאב הגדול של הנשיא עד היום היה שסוניה לא עברה עימו לבית הנשיא בירושלים".

הזמר ניסים גרמה, חבר של משפחת פרס, הביע צעק עמוק על מותה. "אני בוכה, זו אמא שלי. 30 שנה אנחנו חברים, רק לפני שבוע דיברתי איתה. אין לי אמא ואין לי אבא, מדובר בנשמה שעשתה גמילות חסדים ואף אחד לא ידע. בשמים היא תהיה בגן עדן. לא הייתה ולא תהיה אישה כמותה. איחלתי לה בריאות טובה לפני שבוע ונתתי לה נשיקה. היא עזרה לזולת ברמות שאף אחד במדינה לא יודע. שמעון פרס הוא כמו אב עבורי, אני הולך איתו 30 שנה יד ביד ומאחל לו אריכות ימים. לבי כואב".

"חבל שהם סיימו את חייהם בנפרד"

אלון אריאל, אחד מהשכנים שהתאספו סביב ביתה, סיפר כי הוא ראה אותה אך לפני שבועיים, כשהיא נראית בריאה לגמרי. "היא הייתה שכנה אדיבה וצנועה, צר לי מאוד על לכתה". מכרה נוספת במקום התייחסה לבחירתה של סוניה להישאר בביתה בתל אביב ולא לעבור עם בעלה, שמעון פרס, למשכן הנשיא: "כולם טוענים שהיא השאירה אותו לבד, שהיא התנתקה. בשיחות שהיו לי איתה היא אמרה שהיא רואה כל אזכור שיש לגביו בתקשורת, שהוא חשוב לה, תמיד סיפרה עליו שהוא מזן אחר. היא נשארה מאחור, אבל זה לא אומר שלא היה לה אכפת".

העיתונאי מתי גולן, ידיד המשפחה, הביע את צערו וסיפר כי הגדולה של סוניה כאשתו של איש ציבור מרכזי היה שהיא הייתה מאוד מעורבת, אבל לא מתערבת. "הכרתי אותה היטב. היא הייתה אישה מאוד אינטליגנטית ועשתה הרבה מעשי צדקה בסתר".

גולן הוסיף כי "היו לה חיים משלה ומתחילת הדרך היא הייתה נחושה לשמור עליהם, והיא עשתה זאת בהתמדה ובדרך ראויה להערצה. שמעון פרס כיבד את זה. אני בטוח שאם הוא היה מבקש, היא כן הייתה מצטרפת אבל הוא כיבד את רצונה להימנע מכך. חבל שהם סיימו את חייהם בנפרד. אני חושב שעושים לה עוול כשקוראים לה אשת הנשיא, היא לא רצתה להיות אשת הנשיא והיא גם לא הייתה אשת הנשיא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully