וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוויר לנוסעים: הרכבת חוזרת לפעילות מלאה

חן הלפרן

20.1.2011 / 11:03

רכבת ישראל הודיעה כי החל ממוצ"ש ישובו נוסעיה להנות מלוח רכבות סדיר, זאת לאחר שבדיקה מקיפה ומיוחדת גילתה כי הכשל שהוביל לשריפה באחד הקרונות לפני שלושה שבועות היה נקודתי בלבד

רכבת ישראל הודיעה הבוקר (חמישי) כי החל ממוצאי שבת יוכלו נוסעי הרכבת לקבל מעט אוויר, לאחר שבשלושת השבועות האחרונים סבלו קווי הרכבת משיבושים כבדים. לפי הודעת חברת רכבת ישראל, ביום שבת בלילה יחזרו לשימוש 30 קרונות מתוך 140 שירדו מהפסים לאחר השריפה שפרצה בעת הנסיעה לצפון הארץ.

לאחר פרוץ השריפה בקרון הנסיעה, החליטה רכבת ישראל להוריד מהפסים את כל הקרונות מסוג זה, למען בדיקות מקצועיות שיבטיחו שמקרים מסוג זה לא יחזרו על עצמם. מבדיקות שנערכו על חלק מהקרונות עולה, כי מדובר ככל הנראה בכשל מבני נקודתי, שנוצר ככל הנראה במהלך עבודות תיקון שערכה החברה לקרון ב-2001 בדנמרק.

בעקבות זאת הודיעה הרכבת כי החל ממוצ"ש, ובמיוחד לקראת בוקר יום ראשון העמוס, צפויים הקווים הפרבריים שפעלו במתכונת מצומצמת מאד בשבועיים האחרונים לשוב לפעילות מלאה וסדירה.

בנוסף להחזרת התנוע הסדירה בקווים הפרבריים, שבה לסדרה גם התנועה בקווים לכיוון דרום ולכיוון ירושלים, שהופסקה בשל מה שהוגדר "עבודות תשתית לשדרוג מסילות הרכבת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully