וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: עו"ד ניסה לשדל לקוח לחבל ברכב שופטת

גלעד גרוסמן

19.1.2011 / 14:45

עורך הדין חיים שטנגר נאשם כי ניסה לשדל לקוח שלו לחבל ברכבה של שופטת, ולפגוע בשכן עמו היה מסוכסך. בין היתר אמר ללקוח: "שיירו לשכן ברגליים ויזרקו לעברו רימון הלם"

בבית המשפט השלום בתל אביב הוגש בצהריים (רביעי) כתב אישום נגד עורך הדין חיים שטנגר, בן 56 מתל אביב. שטנגר נאשם בעבירות של איומים, ניסיון לשדל לחבלה חמורה וניסיון לשדל לחבלה במזיד ברכב, לאחר שלטענת הפרקליטות הוא ניסה לשכנע לקוח שלו לפגוע ברכבה של סגנית בית המשפט לענייני משפחה ברמת גן, השופת טובה סיוון. כן ניסה שטנגר לשכנע את הלקוח ואדם נוסף לפגוע בשכנו, עימו היה מסוכסך.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין שרון הר-ציון מפרקליטות מחוז תל אביב, "שטנגר מסוכסך מזה למעלה משנה עם שכן מהדירה מעליו. בשנה שעברה החנה השכן את אופניו מחוץ לכניסה לבניין בו מתגוררים השניים. שטנגר קרא לו לרדת ודרש שיזיז את האופניים. אחר כך התקשר השכן אל שטנגר, ואז החל עורך הדין לאיים עליו: 'נכנסת לרשימת האויבים שלי, אתה לא תישאר בבניין הזה'". בהמשך, לטענת הפרקליטות, איים עליו שטנגר פעמים נוספות. באחד הימים הגיע לאזור הבניין עם אדם שזהותו לא ידועה, הראה לו את השכן, שאל אותו אם הוא "מזהה את הבנאדם", וזאת, לפי כתב האישום, כדי לפגוע בו בהמשך.

כמו כן, הפרקליטות טוענת שלפני כחצי שנה סיפר שטנגר על הסכסוך שלו לאחד מלקחותיו. הוא שאל אותו אם יוכל לסייע לו ולפגוע בו כדי שישב בבית החולים כמה חודשים. הלקוח שאל האם הוא מתכוון למכות ושטנגר השיב: "שיירו לו ברגליים ויזרקו לעברו רימון הלם".

במועד מאוחר יותר סיפר שטנגר ללקוח שביקש מאדם אחר לפגוע בשכן, כך שזה ייראה כתאונה. מכתב האישום עולה שעורך הדין ביקש מהלקוח לחבל במכוניתה של השופטת סיוון, בעקבות סכסוך מתמשך בין השניים בעניין משפט ירושה שמתנהל אצלה. במסגרת הסכסוך השופטת הגישה תלונה נגד שטנגר לוועדת האתיקה של עורכי הדין, והוא הגיש תלונות כנגדה. לטענת הפרקליטות הוא הבטיח לשלם ללקוח כסף רב תמורת המעשים. כעת מבקשת הפרקליטות להאריך את מעצר הבית של שטנגר עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully