וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד שרצח והסתיר את גופת זוגתו - סוכן משטרתי

איילה חננאל

19.1.2011 / 14:44

הותר לפרסום כי החשוד ברצח שרית זיקרי-בנית בשכונת גילה שבירושלים הוא איציק אדרי, שהועסק בחודשים האחרונים כסוכן משטרה סמוי

בית משפט השלום בירושלים התיר היום (רביעי) לפרסם, כי החשוד ברצח שרית זיקרי-בנית בשכונת גילה שבירושלים, הועסק בחודשים האחרונים כסוכן משטרה סמוי. שמו של החשוד הוא איציק אדרי, בן 36 תושב בית שמש. אדרי היה בעבר עבריין שעסק בסחר סמים וביצע שורה של מעשי אלימות. הוא אף ריצה עונש מאסר בגין תקיפת אשתו, אותה היכה וגרם לה לחבלות. מעצרו של אדרי הוארך בחמישה ימים.

כאמור, לפני מספר חודשים גויס על ידי המשטרה לשמש כסוכן סמוי, במטרה להפליל עבריינים אחרים שסחטו באיומים קבלן ירושלמי מוכר, פרשה עליה ישנו צו איסור פרסום.

שרית זיקרי-בנית, אם ל-4 משכונת גילה בירושלים בשנות ה-40 לחייה, נרצחה על פי החשד כבר לפני כשבועיים וגופתה הוסתרה היטב במשך חמישה ימים תחת ערימת חפצים במרפסת הבית כשבכל הזמן שחלף מאז הרצח, ילדיה שהו בבית ולא הבחינו בדבר – כך עולה מחקירת המשטרה.

לדברי המשטרה, בן זוגה של זיקרי הודה ברצח לאחר שנלכד באזור בית שמש. מהמשטרה נמסר, כי חקירת היעדרותה של זיקרי נפתחה לאחר שבתה חשדה שמשהו איננו כשורה עם אמה. הבת התקשרה למשטרה וסיפרה ששלחה מסרון לאם כאשר הבחינה בהיעדרותה וקיבלה תשובה, לכאורה ממנה, לפיה היא שוהה בחופשה בצימר.

הדבר עורר את חשד הבת, שכן אמה לא סיפרה לה על דבר החופשה מראש – בצורה בלתי אופיינית. בעקבות התלונה, נפתחה חקירה על ידי צוות חקירה מיוחד שהוקם במרחב מוריה של המשטרה. במהלך החקירה התברר כי לזיקרי יש בן זוג שהתגורר עמה לסירוגין ונעשו ניסיונות לאתרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully