וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סבב התיקים: המיעוטים לשמחון, הרווחה לכחלון

19.1.2011 / 13:05

יום אחרי שגובש ההסכם עם "העצמאות", מסתמן כי משרד המיעוטים יבוטל, והאחריות על ענייניו תעבור לשמחון, שיכהן כשר התמ"ת. כחלון יקבל למשמורת את תיק הרווחה

יום לאחר שגובש ההסכם הקואליציוני עם סיעת "העצמאות", שחבריה פרשו ממפלגת העבודה, מתבהרת תמונת התיקים החדשה: שלום שמחון יעבור ממשרד החקלאות למשרד התמ"ת, ויקבל על עצמו גם את תיק המיעוטים. משרד המיעוטים עצמו יבוטל. אורית נוקד, שהייתה סגנית שר התמ"ת, תמונה לשרת החקלאות, ומתן וילנאי יקודם מסגן שר הביטחון, לשר הממונה על הגנת העורף במשרד הביטחון.

עוד סוכם, כי תיק הרווחה יעבור למשמורת של שלושה חודשים לידי שר התקשורת משה כחלון. ההערכה כעת היא שנתניהו ייבחן במהלך תקופה זו אופציות לצרף שותפים קואליציוניים נוספים. בשעה 16:00 צפוייה הכנסת לדון בהסכם הקואליציוני. עוד לפני כן, בשעה 15:00, תיערך ישיבת ממשלה על מנת לאשר את הנושא לפני הדיון.

"מסר שלילי לערבים"

מוקדם יותר היום התייחס ח"כ טלב א-סאנע (רע"מ-תע"ל) להעברת המשרד לענייני מיעוטים ממתן וילנאי לשר התמ"ת, שלום שמחון. א-סאנע אמר בשיחה עם וואלה! חדשות כי יש לבטל את משרד המיעוטים. "עצם ההגדרה היא בושה וחרפה. הממשלה צריכה להיות גם לערבים וגם ליהודים, ולא שתהיה ממשלה ליהודים ושר אחד לערבים. זהו מסר שלילי לציבור הערבי. אם רוצים לדאוג לערבים על ראש הממשלה להוביל באופן אישי מדיניות מערכתית, ולא לחלק ג'ובים על הגב שלנו".

בהתייחסו לדיון שייערך בכנסת על אישור ההסכם הקואליציוני בין סיעת העצמאות לליכוד, הוסיף א-סאנע כי "זוהי זנות פוליטית. המשפט שכל האמצעים כשרים להשגת המטרה מחוויר לעומת מעשיו של ברק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully