וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אסף טרמפיסטית ואנס אותה במטע בצפון

קובי מנדל

19.1.2011 / 11:38

תושב עראבה בן 37 מואשם כי אנס טרמפיסטית שאסף במכוניתו במטע ליד סכנין. ממצאי DNA שנמצאו קושרים אותו לאירוע, אך הוא מכחיש כל קשר למתלוננות

כתב אישום בגין אונס וחטיפה הוגש הבוקר (רביעי) לבית המשפט המחוזי בחיפה, נגד לאפי בן סאלח כנעאנה, בן 37 מעראבה. על פי כתב האישום, בתחילת חודש נובמבר האחרון עצר הנאשם לצעירה בת 21 טרמפ בצומת מירון, כשבמכוניתו היו שני ילדיו הקטנים. הוא נסע לכיוון כרמיאל, הוריד את שני ילדיו בכפר בו הוא מתגורר, והמשיך בנסיעה עם הצעירה.

השניים הגיעו לכרמיאל, שם רכש הנאשם משקאות חריפים. הם שתו אותם ברכב, בו שהו כשעתיים וחצי יחד. הנאשם נעתר לבקשת המתלוננות להסיע אותה לצפת, אך בדרכם סטה מהנתיב בצומת ראמה, נסע לכיוון סכנין כאשר הוא נועל את דלתות רכבו, ועצר במטע זיתים.

כשהגיעו למטע החל הנאשם להפשיט בכוח את המתלוננת, שהתגדה והתחננה בפניו שיעזוב אותה. הנאשם המשיך במעשיו ואנס אותה. מיד לאחר מכן השליך אותה מרכבו אל המטע ונמלט מהמקום.

מצלמת האבטחה תיעדה, הנאשם מכחיש

התובעת, עו"ד אפרת רותם, ביקשה לעצור את הנאשם עד לתום ההליכים. התביעה במשפט טוענת כי על גופה של המתלוננות נמצאו ממצאי D.N.A התאומים את זה של הנאשם. בנוסף, בצילומי האבטחה מהחנות בה עצרו בכרמיאל נראים הנאשם והמתלוננת כשהם קונים את המשקאות האלכוהוליים. כמו כן בבדיקת רכבו נמצאו גם טביעות אצבע של המתלוננת.

הנאשם מכחיש לחלוטין כל קשר, היכרות, מפגש או נסיעה עם המתלוננת. גם לאחר שהוצגו לו צילומי מצלמות האבטחה בהם זיהה את עצמו, הוא ממשיך להכחיש כל קשר וטוען כי אינו מזהה או מכיר את המתלוננת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully