וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערב הסעודית מוצפת - התלמידים נשארו בבית

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

19.1.2011 / 9:34

גשמים עזים פקדו את הבירה ריאד ושיתקו אותה. תושבים רבים פינו את בתיהם המוצפים, רחובות ראשיים נחסמו לתנועה והלימודים בבתי הספר בוטלו

ערב הסעודית הפכה לוונציה: משרד החינוך במדינה החליט הבוקר (רביעי) לבטל את הלימודים בכל בתי הספר בבירה ריאד בשל הגשמים העזים שיורדים מאז אתמול בבוקר ומציפים את הבירה. צוותי ההגנה האזרחית במדינה החליטו על העלאת הכוננות לרמה מקסימלית בעקבות הגשמים, ובמקביל רחובות ראשיים במספר ערים נסגרו לתנועה. יחד עם זאת, למרות הכאוס בכבישים לא הוחלט על שינויים במועדי הטיסות הנכנסות לממלכה והיוצאות ממנה. תושבים רבים בריאד ובפרבריה נאלצו לפנות את בתיהם שהוצפו כליל על ידי הגשמים.

מנהל ההגנה האזרחית בריאד הודיע כי בשל הגשמים החזקים פרשו אנשיו 68 סירות הצלה ברחבי המדינה, 30 מהן בעיר ריאד. ראש אגף התנועה בממלכה מסר כי בימים האחרונים אירעו מאות תאונות דרכים בשל הגשמים, וקרא לאזרחים לנסוע בזהירות. דובר ההגנה האזרחית בערב הסעודית אמר כי "למזלנו, כל התאונות שקרו בימים האחרונים היו קלות ולא היו נפגעים בנפש. זאת למרות שהכבישים הוצפו במים".

התחזית לימים הקרובים מעודדת, וההפוגה בגשמים תאפשר לסעודים להתמודד עם נזקי מזג האוויר. מזג האוויר בריאד היום מעונן, והטמפרטורות עומדות על עשר מעלות צלזיוס. מחר יתבהר מעט ויהיה מעונן חלקית. מחרתיים הגשם צפוי לחזור אך בתחילת השבוע הבא יתבהר ומזג האוויר יתחמם באופן משמעותי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully