וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפגנה בבת ים: "ערבי לא יתחיל עם אחותי"

18.1.2011 / 18:33

עשרות מתושבי העיר קוראים שלא לאפשר לערבים לחיות בעיר, שכן לטענתם הם "מתחילים עם בנותינו שנופלות לרשתם". אחד ממארגני הפגנה: "מפתים אותן בכסף והן חוזרות מוכות ומושפלות"

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק. עריכה: גדי וינסטוק)

עשרות מתושבי בת ים, יחד עם פעילי ימין, מקיימים הערב (שלישי) צעדה בעיר תחת הכותרת "לא יתחילו עם אחותי". מארגני הצעדה הם אנשי תנועת 'בת ים יהודית', הקוראים שלא לאפשר לערבים לחיות בעיר, שכן לטענתם הם "מתחילים עם בנותינו שנופלות לרשתם". במהלך הצעדה מניפים הצועדים שלטים ובהם נכתב "בנות ישראל לעם ישראל" וכן "יהודים - בואו ננצח".

"הבעיה נותרה כפי שהייתה, אנחנו פשוט רוצים לעורר את הציבור", אמר אשר וודקה, תושב העיר ומיוזמי ההפגנה. "לצערנו, התופעה של ההתבוללות נמשכת וגוברת. יש זרימה מכוונת של ערבים מכל מיני אזורים, שגורמים להתבוללות ואנו רוצים שהעם ישמור על האחדות היהודית שלו. מעבר לזה, יש תופעות של חבורות אלימות, שהורסות את המרקם הנעים של העיר והתופעה שכואבת מאוד זה הבנות היהודיות, שהם מפתים אותן אליהם על ידי מתנות והרעפת כסף, גם לקטינות ממש, ואחר כך הבנות האלה חוזרות משם מוכות ומושפלות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הפגנה של פעילי ימין נגד השכרת דירות לערבים בבת ים, ינואר 2011. נמרוד סונדרס
הפגנה של פעילי ימין נגד השכרת דירות לערבים בבת ים, ינואר 2011/נמרוד סונדרס

וודקה טוען כי בניגוד לפרסומים, תושבי יצהר אינם קשורים להפגנות בעיר, אך למרות שבבת ים טוענים כי הם אלו שיזמו את הצעדה היום ואת ההפגנה שנערכה לפני כחודש בעיר, הרי שבין יוזמי המחאות נמצאים פעילי ימין מוכרים מיצהר. לפני מספר ימים אף הוציא ראש ישיבת "עוד יוסף חי", הרב יצחק שפירא, קריאה לחיילי צה"ל בה טען כי המלחמה האמיתית נמצאת בבית: "כשאתה בבית שים לב מסביבך, אם מישהו תוקף או מפתה את בנות ישראל, אל תתעלם. המלחמה הזו שונה ממלחמה רגילה. צריך בישבילה הרבה שכל ורגש יהודי".

שפירא הוסיף ואמר כי "בתקשורת הערבית התפרסמה קריאה לצעירים ערבים להטריד בנות יהודיות, כחלק מהמלחמה במדינה. צעירים רבים נענו לקריאה והם מרגישים חיילים שמגוייסים לטשטוש הזהות היהודית שלנו". הכרוז פורסם באתר 'הקול היהודי' המזוהה עם תלמידי הרב שפירא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully