וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי נפגש עם משפחות הנספים: "אמרו שאני לא אשם"

עידן אבני

18.1.2011 / 17:31

בפעם הראשונה מאז שהותקף בטקס לזכרם של הרוגי אסון הכרמל, ביקר שר הפנים בבתיהן של שלוש משפחות שאיבדו את יקיריהן באסון. ישי יצא מעודד ואמר: "שמעתי דברים נהדרים, שאני לא אשם"

אחרי הביקורת הקשה שספג בעקבות הטענות על חלקו באחריות לאסון הכרמל, ביקר היום (שלישי) שר הפנים בבתיהן של שלוש משפחות שכולות שאיבדו את יקיריהן באסון. ישי ביקר בבית משפחתו של עאדל טאפש בבית ג'אן, בבית משפחתו של וסים אבו ריש בכפר ירכא ובבית משפחתו של ג'לאל ביסאן בכפר ג'ת. לאחר המתקפות החוזרות ונשנות שהופנו לכיוונו של ישי, שבשיאן הוא נאלץ לעזוב טקס לזכרם של הנספים, הוא התקבל אצל משפחות ההרוגים בזרועות פתוחות. השר הביע שביעות רצון רבה מהאהדה. "שמעתי פה דברים נהדרים - שאני לא אשם, וצריך שהתקשורת תשמיע גם את הדברים האלה. באתי לחזק ויצאתי מחוזק".

בני משפחתו של עאדל טאפש חזרו שוב ושוב על דברי השבח לשר, וביקשו ממנו לסייע להם להקים תחנת מכבי אש בכפר שתיקרא על שמו של עאדל. "זה דבר שמאוד חשוב לנו. אנחנו מבקשים תחנת כיבוי שתשרת את התושבים ותיקרא על שם עאדל טאפש. כתושבי האזור אנחנו מבינים שחשוב שתהיה תחנת כיבוי באזור", אמרו בני המשפחה.

בני המשפחה אמרו לשר כי הם מבינים שהמדינה הפקירה את מערך הכבאות, וזוהי איננה אשמתו. "התביישנו במה שעשו לך בטקס", אמרו. ישי הודה להם ואמר כי הוא שואף עידוד רב מהעבודה שהמשפחות לא מפנות אליו אצבע מאשימה באופן אישי. בכפר ביקשו גם מישי שיסייע להם להקים גם מכללה דתית עבור האוכלוסייה הדרוזית. ישי בתמורה שיבח אותם על התמיכה במדינה והסביר כי הוא מוקיר את בני העדה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully