וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק על קרקעות גלנט: "הכל יתבהר בזמן הראוי"

18.1.2011 / 14:10

יום לאחר רעידת האדמה הפוליטית והחלטתו להקים סיעה חדשה, ביקר שר הביטחון בבסיס צבאי ושוחח עם החיילים. "באנו להבטיח שכל מה שקשור לביטחון ייטופל כהלכה", אמר

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: דורון שטיין)

שר הביטחון, אהוד ברק, ביקר היום (שלישי) בבסיס חטמ"ר שומרון ושוחח עם החיילים והמפקדים על הפעילות בגזרה הצבאית שלהם ועל התהליך המדיני. בנוסף, ברק התייחס לממצאים החדשים בפרשת הקרקעות של הרמטכ"ל המיועד יואב גלנט, ואמר כי "כל הדברים האלה יתבהרו בזמן הראוי להם".

במהלך הביקור, הביע שר הביטחון את התרשמותו מהישגי צה"ל באזור. "באתי לכאן כדי לראות את ההיערכות המבצעית והמודיעינית באזור שכם. אני מלא הערכה להישגים יוצאי הדופן בהשלטת ביטחון בכל רחבי פיקוד המרכז ואוגדת איו"ש, גם כאן בשכם. זה פרי עבודה מקצועית יוצאת מן הכלל של צה"ל, של השב"כ ושל תיאומים והבנות של האינטרס המשותף עם גורמי הביטחון הפלסטינים.

"באנו להבטיח שכל מה שקשור לביטחון יטופל כמו שצריך, וכמובן שאחריותנו בדרג המדיני להבטיח שגם התהליך המדיני ימצה את כל הדרכים כדי להמשיך גם בו", הוסיף ברק. "מצב הביטחון היום הוא הטוב ביותר בשנים האחרונות, וכדי שהוא יימשך, נצטרך לשלב את הפעילות המבצעית והמודיעינית עם אופק מדיני לתהליך עם הפלסטינים", הבהיר.

ברק גם התייחס למצב הפוליטי החדש אך הבהיר כי זה לא המקום לדון בו בהרחבה. "יצאנו לדרך חדשה, אבל אני חושב שלא כאן, בתוך בסיס צבאי, זה המקום לדון על כך. באנו הנה כדי להבטיח את הביטחון, לתת לחיילים טפיחה על הכתף, ללחוץ את היד למפקדים ולהבטיח שהדרג המדיני ימשיך להסתכל גם על האופק המדיני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully