וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מקורבי נתניהו: "לא הובטח לברק שום דבר"

17.1.2011 / 20:48

בניגוד לשמועות טוענים מקורביו של ראש הממשלה כי לא הובטל לאהוד ברק כי ימשיך לכהן כשר ביטחון עד סוף כהונת הממשלה. "השמועות האלה מופרכות"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: דורון שטיין, קריינות: אביב אברמוביץ')

מקורביו של ראש הממשלה הדגישו הערב (שני) כי השמועות לפיהן הובטח לברק שימשיך לכהן כשר הביטחון עד סיום כהונת הממשלה הן מופרכות ואינן נכונות. לדבריהם "לא הובטח לברק דבר". בסביבתו של ראש הממשלה אמרו עוד כי נתניהו החליט להשאיר בידיו את תיק הרווחה אותו מפנה השר יצחק הרצוג שהתפטר בעקבות פרישת היו"ר ברק מסיעת העבודה.

מוקדם יותר קראה ח"כ שלי יחימוביץ' לשמונת חברי מפלגת העבודה הנותרים לבחור יו"ר חדש ומוסכם למפלגה עוד היום. "אני קוראת לחברי סיעת העבודה להתגבר על היריבויות הפנימיות, לחבור יחדיו כל השמונה, להתכנס עוד היום ולבחור יו"ר סיעה מוסכם", אמרה. "עלינו להודיע רשמית על הליכה לאופוזיציה ולתפקד מעתה כאופוזיציה פעילה המציגה אלטרנטיבה ערכית, סוציאל-דמוקרטית, ציונית לסיעת אקירוב שהוקמה היום".

מוקדם יותר התפטרו מתפקידם בממשלה חברי המפלגה, שר התעשייה המסחר והתעסוקה בנימין בן אליעזר, שר הרווחה יצחק הרצוג והשר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן. הבוקר הודיע שר הביטחון, אהוד ברק, וארבעת חברי המפלגה לשעבר, מתן וילנאי, שלום שמחון, אורית נוקד ועינת וילף, על התפלגותם מהמפלגה והקמת סיעה חדשה בשם "העצמאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully