וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בארגוני הסיוע יתגעגעו להרצוג: "איש יוצא דופן"

17.1.2011 / 17:21

בארגון העובדים הסוציאלים ובארגוני הרווחה הביעו צער על התפטרותו של שר הרווחה, יצחק הרצוג, לאחר 4 שנים בתפקיד, ושיבחו אותו על תפקודו. "אבידה גדולה, הוא איש נבון וחכם"

בארגון העובדים הסוציאליים הגיבו היום (שני) בצער להודעת ההתפטרות של שר הרווחה, יצחק הרצוג, מתפקידו. במטה הארגון אמרו כי "חבל שדווקא בקונסטלציה פוליטית כזו מוצא עצמו שר הרווחה מחוץ לתפקיד. הרצוג היה שר טוב לעובדים הסוציאליים. השר הראשון מזה תקופה ארוכה שלא היה שר סקטוריאלי. אנו רואים בעיתוי פרישתו אבידה גדולה לקראת המאבק המצפה לנו על שיפור תנאי השכר של העובדים הסוציאליים".

מנהלת של אגף רווחה בדרום תיארה את הרצוג כשר מקצועי שהתעמק גם בתכנים וגם בתהליכים החברתיים. "הוא שר הרווחה הטוב ביותר שהיה לישראל בעשורים האחרונים. איש יוצא דופן ברמה הערכית וברגישות החברתית. איש נבון וחכם".

"מקווים שהמחליף יעמוד בהתחייבויות"

סיגל רוזן ממוקד הסיוע לעובדים זרים, אשר פעלה לצדו של הרצוג במאבק למען קידום זכויותיהם של פליטים, אמרה כי "בשבועות האחרונים פעלנו ביחד למען גיבוש תוכנית הסיוע. אנו מצרים על עזיבתו של הרצוג את התפקיד ומקווים שמחליפו יהיה שותף דומה למאבקנו".

מיכל רוזין, מזכ"לית איגוד מרכזי סיוע לנפגעות תקיפה מינית, הביעה אף היא צער על ההתפטרות ואמרה כי היא מקווה שמחליפו של הרצוג יהיה מחויב כמוהו לקידום זכויותיהם של נפגעי עבירות מין. "רק לאחרונה התחייב הרצוג בפנינו על העלאת תקציב הסיוע לנפגעות תקיפה מינית בשנת 2011. אני בטוחה שהשר הבא בתפקיד יעמוד בהתחייבויות של הרצוג".

מנגד, מנהלת אגף רווחה באחת העיריות הגדולות באזור המרכז, אמרה כי מלבד "פעולות מילוליות" של הרצוג, לא היה שום שינוי קדנציה הנוכחית במצבת כוח האדם של העובדים או בתקציבים שהועברו לאוכלוסיות הנזקקות. "אני מקווה שיבוא אחרי הרצוג שר רווחה נאמן יותר עבור השכבות החלשות והעובדים הסוציאליים לקראת המאבק הצפוי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully