וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הירושה - נתניהו פותח במו”מ קואליציוני

פנחס וולף ומוטי לוי

17.1.2011 / 13:22

לאחר פרישתו של שר הביטחון ממפלגת העבודה והתפטרות שרי העבודה, יש מי שמתכונן ליום שלמחרת. רה"מ הודיע כי יפתח במו"מ קואליציוני עם הסיעה החדשה ואילו בש"ס דורשים את תיק הרווחה

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר. עריכה: יאיר דניאל. קריינות: אביב אברמוביץ')

לאחר הודעתו של שר הביטחון אהוד ברק על החלטתו לפרוש ממפלגת העבודה ולהקים סיעה חדשה תחת השם "העצמאות" וכן הודעתם של שרי העבודה יצחק הרצוג ואבישי ברוורמן על פרישתו מהממשלה, התחילו במערכת הפוליטית לתכנן את היום שאחרי.

ראש הממשלה בנימין נתניהו פנה בצהריים לסיעת "העצמאות" החדשה וביקש לפתוח עמה במשא ומתן קואליציוני. פגישה ראשונה בין נציגי הסיעה שלום שמחון ועינת וילף לבין ח"כ זאב אלקין נציג נתניהו צפויה להתקיים כבר היום בשעה 14:00.

על פי ההערכות במערכת הפוליטית יוצע לשמחון להיות שר התמ"ת במקומו של בנימין בן אליעזר, לאורית נוקד יוצע להיות שרת החקלאות במקומו של שמחון ולמתן וילנאי יוצע תפקיד שר במשרד הביטחון, שאליו יצורף גם תיק המיעוטים של ברוורמן.

בתוך כך, הודיעה מפלגת ש"ס כי בכוונתה לדרוש כי משרד הרווחה יועבר לידיה. מש"ס נמסר, כי "יש מי שמדבר חברתית ויש מי שעושה. בעת הזאת נחוצה סיעה חברתית". יו"ר ש"ס ושר הפנים אלי ישי אמר לוואלה! חדשות, כי "ש"ס חרתה על דגלה את ההתעסקות בנושאים חברתיים ולכן נדרוש לקבל את תיק הרווחה". על פי ההערכות בש"ס, אם היא תקבל את תיק הרווחה, יהיה זה השר משולם נהרי שיעמוד בראש המשרד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully