וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ נזף בשרי העבודה: "תפסיקו לפקפק במו"מ"

17.1.2011 / 8:24

על רקע האיומים כי יפרשו מהממשלה, נזף נתניהו בשרי העבודה ודרש כי יפסיקו להטיל ספק בתהליך המדיני. "כשאתם מטילים ספק אתם מבטיחים שמה שאתם מתריעים עליו לא מתקיים"

ראש הממשלה בנימין נתניהו נזף אתמול (ראשון) בשרי מפלגת העבודה על כך שהם תוקפים את הממלשה ואף מאיימים לפרוש ממנה בעקבות הקיפאון בתהליך המדיני. כאשר שר התמ"ת בנימין בן אליעזר שיבח את טיפול הממשלה בילדים בסיכון והוסיף בעקיצה: "חבל שאני לא יכול לחלק שבחים גם על התהליך המדיני", אמר נתניהו וכיוון לשרי העבודה: "תפסיקו להטיל ספק. כשאתם מטילים ספק אתם מבטיחים שמה שאתם מתריעים עליו לא מתקיים".

בן אליעזר, התייחס לפני כשבועיים לקיפאון בתהליך המדיני ואמר כי אם עד אפריל לא תהיה שום התקדמות במשא ומתן, על מפלגת העבודה לפרוש מהממשלה.

השר לענייני מיעוטים אבישי ברוורמן השמיע דברים דומים, ואמר לוואלה! חדשות בחודש שעבר, כי "אם ועידת העבודה לא תלך בדרכי, ולא יהיה מו"מ (מדיני. פ"ו), אפרוש מהממשלה ואוביל תנועה לשינוי מפלגת העבודה, כי לא ייתכן שמפלגת העבודה היא מפלגת הישרדות שבדרך הזו לא יהיה לה בוחר אחד. אני מציע לחברי מפלגת העבודה לחבור אלי ולאנשים אחרים ולהציל את המפלגה. אותם אנשים שכל מטרתם היא הישרדות משתמשים במפלגת העבודה ככלי ריק ואחרי זה ילכו לדרכם. העבודה נמצאת במצב של להיות או לחדול. הבעיה שלנו זה לא שרים וח"כים. הבעיה שהעבודה היא מפלגת הישרדות בממשלה בכל מחיר".

0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully