וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המצלמה חשפה: המטפלת בפעוטון היכתה בן שנתיים

קובי מנדל

16.1.2011 / 20:47

תושבת עכו המועסקת כמטפלת בפעוטון ביישוב בגליל המערבי, תועדה במצלמה נסתרת שהתקינו ההורים כשהיא סוטרת בפניו של פעוט ומנערת אותו באכזריות. המטפלת הודתה והתנצלה

מטפלת בפעוטון ביישוב בגליל המערבי, תושבת עכו בת 50, נעצרה הערב (ראשון) בחשד שהתעללה באחד הילדים, בן שנתיים. הורים שחשדו בהתנהגותה התקינו מצלמה נסתרת בשיתוף עם הגננת, ובאחד המקרים שתועדו נראית המטפלת כשהיא סוטרת לפעוט בן שנתיים בעוצמה בפניו. לאחר מכן ניגש הילד לברז להתיז מים על פניו, ואז נראית המטפלת כשהיא מנערת אותו באכזריות.

מפקד תחנת עכו, סגן ניצב אבי אדרי, מסר לוואלה! חדשות כי "הורי הילד התלוננו אתמול במשטרה. יש לנו ראיות המחזקות את הטענות על אלימות כלפי הפעוט. המטפלת הודתה בחשד המיוחס לה והתנצלה על התנהגותה. היא ציינה כי מדובר במקרה חד פעמי שאינו מאפיין אותה". סנ"צ אדרי הדגיש כי "כעת מדובר בתלונה אחת לגבי פעוט אחד שנפגע, אולם הנחת העבודה של החוקרים היא שיהיו תלונות נוספות".

עוד אמר אדרי כי "אנחנו מקווים שמדובר באירוע חד פעמי, אך לא שוללים את האפשרות שילדים נוספים נפלו קרבן למעשי המטפלת". יצוין, כי המקרה שתועד אירע בשבוע שעבר, ומחר תבקש המשטרה להאריך את מעצרה בבית משפט השלום בעכו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully