וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פגישה מרגשת באופקים: הנשיא אחז בבן הצוער שנספה

רמי שני

16.1.2011 / 18:20

נשיא המדינה נפגש באופקים עם אולגה אוחנה, אלמנתו של כפיר אוחנה, שנספה באסון הכרמל. האלמנה אמרה בתום הביקור: "אנחנו רוצים לדעת מה קרה ומי שלח אותם לשם"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף)

נשיא המדינה שמעון פרס נפגש היום (ראשון) עם אולגה אוחנה, אלמנתו של מישר כפיר אוחנה שנספה באסון הכרמל בחודש שעבר. במהלך הפגישה המרגשת שנערכה בבית משפחת אוחנה באופקים, העבירה האלמנה לידיו של הנשיא את בנם של בני הזוג אוחנה, שנולד לאחר מות אביה. במעמד זה אמר פרס לנוכחים בבית כי "4.900 ק"ג? זה הרבה, אבל זה לא מגיע אליי, אני כמעט קרעתי את אמא שלי כשנולדתי".

במהלך הביקור התעניין הנשיא בסיפור חייהם של כפיר ואולגה ובצאתו מביתם אמר כי "הממשלה החליטה להטיל את חקירת השריפה על מבקר המדינה וצריך לחכות לתוצאות שיתקבלו". אולגה אמרה בסיום הפגישה לוואלה! חדשות כי "אנחנו רוצים לדעת מה קרה שם, אנחנו רוצים לדעת מי שלח אותם לשם, אנחנו נפעל בדרך מכובדת כדי שנקבל תשובות. רוצים לדעת מי נתן את הפקודות ולמה הם בכלל נשלחו לשם".

האלמנה הוסיפה כי "אני מקווה שנקבל כמה תשובות הגיוניות לכל השאלות שיש לנו". הנשיא סיפר למארחיו על הדברים ששמע מפי חבריו של כפיר. "הוא היה מצטיין", אמר פרס, "מאוד העריכו אותו והוא ממש סיכן את עצמו כדי ללכת להציל אנשים". אוחנה היה בן 30 במותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully