וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הח"כים יצאו לשטח: "הדלק יקר רק בגלל הממשלה"

פנחס וולף

14.1.2011 / 14:39

חברי כנסת מקדימה, בליווי עשרות אזרחים, הגיעו לתחנות דלק ברחבי הארץ והפגינו נגד העלאת מחירי הדלק. גם יו"ר האופוזיציה לבני, הפגינה: "הייאוש הוא לא אופציה, אפשר לשנות"

אבי כהן

(צילום: אבי כהן, עריכת וידאו: יותם בן-דוד)

עשרות פעילים, נהגי מוניות ואזרחים התפרסו היום (שישי) במספר תחנות דלק מרכזיות בתל אביב, ירושלים, חיפה והרצליה, הפגינו נגד העלאת מחירי הדלק והחתימו עוברים ושבים על עצומה נגד ההעלאה. אל המפגינים הצטרפו חברי כנסת ממפלגת קדימה, ובהם גם יו"ר האופוזיציה, ציפי לבני.

המפגינים מחו תחת הכותרת "39 שרים וסגני שרים - ביבי מתדלק על חשבונינו", ונשאו שלטים עם הסיסמא. לבני, שהפגינה בתחנת הדלק בגלילות, אמרה כי "אנשים צריכים להבין שאפשר לשנות את המצב במדינה אם הציבור יתקומם. המיסים שהטילו על הדלק משלמים את מחיר ממשלת נתניהו".

"הציבור צריך לצאת לרחובות ולהיאבק על המדינה הזו - על השוויון בנטל, על הדמוקרטיה", הבהירה לבני. "הייאוש הוא לא אופציה ולא יכול להיות אופציה. לפעמים נדמה לאנשים שאי אפשר לשנות את המצב אז יושבים בבית ומרגישים רע. אבל אפשר לשנות וצריך להיאבק על השוויון במדינה, על המיסים שפוגעים במעמד הביניים ובשכבות החלשות ועל פניה של החברה הישראלית".

בפעילות לקחו חלק בין היתר חברי הכנסת מקדימה יואל חסון, יוליה שמאלוב-ברקוביץ, נחמן שי, גדעון עזרא ונינו אבסזדה. ח"כ חסון אמר כי "החלטנו להוציא מהכנסת את הפעילות לרחוב, לדבר עם האנשים ולהסביר להם שעליית מחירי הדלק אינה גזירת גורל, אלא החלטה של ראש הממשלה בנימין נתניהו להעלות מיסים עקיפים לציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully