וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי דב גילהר עוכב לחקירה בחשד שיזם הפגנה לא חוקית

אמילי גרינצוויג

14.1.2011 / 8:00

עיתונאי ערוץ 10 ושני עובדים נוספים בערוץ עוכבו לחקירה על ידי המשטרה במהלך צילום כתבה מול בית ראש העיר ירושלים ניר ברקת. לפי החשד, הם ארגנו הפגנה בלתי חוקית במקום

עיתונאי ערוץ 10 דב גילהר וכן תחקירנית ומפיקה מטעם הערוץ עוכבו לפנות בוקר (שישי) לחקירה על ידי המשטרה במהלך צילום כתבת מול בית ראש העיר ירושלים ניר ברקת. זאת בטענה שהם ארגנו הפגנה בלתי חוקית. השלושה נחקרים כעת בתחנת מוריה של משטרת ירושלים.

באחרונה שידר גילהר סדרת כתבות על אלימות שוטרים. אנשי הערוץ טענו אז כי נעשו מאמצים מצד המשטרה למנוע את פרסום סדרת הכתבות.

ממשטרת ירושלים נמסר: "לפנות בוקר התקבלו פניות לגבי הפגנה בלתי חוקית מול בית ראש העיר. כוחות שהגיעו למקום ראו כ-20 מפגינים ביניהם גילהר, תחקירנית ומפיקה, שהיו יחד עם ציוד מרעיש. מבדיקה שנערכה הסתבר כי אנשי ערוץ 10 הם שיזמו את ההפגנה והביאו את האנשים וכי על פי עדויות המשתתפים, המפיקה היא ששמה את המוזיקה בקול רועש מאוד, והשלושה עוכבו לחקירה. בחקירה הודו המפיקה והתחקירנית בכך שארגנו, יזמו, השמיעו את המזיקה ואף קראו למשטרה. לטענתם הם ביקשו למחות על התנהלות המשטרה שמגינה על בתי אח"מים כאשר ביזורים אחרים, דוגמאת נחלאות, אין אכיפה של חוקי הרעש. השלושה צפויים להשתחרר בערבות בהמשך היום".

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "גילהר והצוות נעצרו בעת מילוי תפקידו כעיתוני - ואנו מקווים כי ישוחררו במהרה".

  • עוד באותו נושא:
  • דב גיל-הר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully