וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרב עובדיה יוסף לאובמה: "שחרר את פולארד"

פנחס וולף

13.1.2011 / 22:14

אל ראש הממשלה בנימין נתניהו ושורת בכירים נוספים שביקשו מנשיא ארה"ב ברק אובמה לשחרר את המרגל הישראלי ג'ונתן פולארד, הצטרף גם מנהיגה הרוחני של ש"ס. "זה פיקוח נפש"

מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף פנה הערב (חמישי) לנשיא ארה"ב ברק אובמה בבקשה לשחרר את ג'ונתן פולארד. במכתב שהועבר דרך יו"ר ש"ס השר אלי ישי לשגריר ארה"ב בישראל ג'יימס קנינגהאם, כתב הרב עובדיה כי "מדובר בפיקוח נפש עקב מצבו הבריאותי הקשה של פולארד ויש לשחררו מיד ממאסר".

שלשום הצטרף גם מזכיר המדינה האמריקאי לשעבר, ג'ורג' שולץ, לרשימת הבכירים האמריקאים הקוראים לשחרורו של ג'ונתן פולארד. במכתב ששיגר לאובמה, ציין שולץ כי "אני כותב על מנת להצטרף לרבים אחרים שפנו אליך בבקשה לשקול את העובדה שפולארד שילם מחיר עצום על הריגול שלו למען ישראל וקבעו כי יש לשחררו מהכלא".

בשבוע שעבר שלח ראש הממשלה בנימין נתניהו מכתב לאובמה, וביקש ממנו לשחרר את פולארד. "כבוד הנשיא, בשם העם בישראל, אני פונה אליך בבקשת חנינה עבור יונתן פולארד", הקריא ראש הממשלה את המכתב מעל בימת הכנסת, "בזמן מעצרו פעל יונתן כסוכן של ממשלת ישראל, אף על פי שישראל בשום אופן לא כיוונה את מאמציה המודיעיניים נגד ארה"ב, היא פעלה באופן שגוי ובלתי מקובל לחלוטין. הן מר פולארד והן ממשלות ישראל הביעו פעמים רבות חרטה על פעולות אלה, וישראל תמשיך לדבוק בהתחייבותה שמעשים כאלה לא יישנו לעולם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully