וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: הרג את בנו התינוק כי הפריע מנוחתו

רמי שני

13.1.2011 / 10:37

צעיר בן 22 מהדרום מואשם כי הטיח את בנו התינוק ברצפה וגרם למותו בגלל שבכה והפריע את מנוחתו. בחקירתו טען: "הוא נפל לי". נתיחה שלאחר המוות שללה את גרסתו

איסמעיל אל אפשק לא יכול היה לסבול את הצרחות של בנו התינוק, שהטרידו את מנוחתו. מכתב האישום החמור נגדו עולה כי לפני שלושה שבועות הוא הטיח את בנו ברצפה וגרם לו פגיעה מוחית קשה, שהביאה למותו.

כתב האישום שהוגש הבוקר (חמישי) לבית המשפט המחוזי בבאר שבע מפרט את השתלשלות האירועים שהביאו למות התינוק, בן חודשיים בלבד במותו. אל אפשק, בן 22, נעצר לאחר שבנו הובא לבית החולים. המשטרה ביקשה את הארכת מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים. בחקירתו טען אל אפשק, כי התינוק נפל מידיו, אולם בדיקה הראתה כי הוא הושלך בכוח אל הארץ. לטענת המשטרה, אל אפשק הודה בסעיף של הריגה, בו הוא מואשם בכתב האישום.

ביום בו התרחש האירוע, שב אל פאשק אל ביתו עם שקיות ובהם מצרכים. לפי כתב האישום, אשתו יצאה להכניס את שקיות המצרכים אל הבית, בעוד אל אפשק התיישב על מיטת בני הזוג, עליה שכב התינוק, שהחל לבכות. אז נטל אל אפשק את בנו והשליך אותו על הארץ.

"בואי תראי מה קרה לילד"

כתב האישום ממשיך לגולל את התקרית המחרידה: "בעודו יושב על המיטה, אחז בתינוק, הרים אותו באוויר, והטיח אותו בכוח לעבר הרצפה. ראשו של הפעוט נחבט ברצפה והוא איבד את הכרתו. אל אפשק צעק לאשתו: 'בואי תראי מה קרה לילד'. האישה ראתה את התינוק מוטל על הרצפה מחוסר הכרה, הרימה אותו, ורצה לבית קרובי משפחה הנמצא בקרבת מקום כשהיא בוכה וצורחת".

בני המשפחה הזעיקו צוות של מגן דוד אדום, שהוביל את התינוק במצב קשה לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם מת. עורכת הדין מטעם הפרקליטות, טל אדיר-כהן, פירטה בכתב האישום את החבלות בראשו ואת האופן שבו הן גרמו למותו. מעצרו של האיש הוארך כמה פעמים ובמשטרה אומרים, כי הוא שיקר בעדותו בה טען כי התינוק נפל מידיו בשעת משחק, טענה שנשללה בדו"ח הנתיחה שלאחר המוות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully