וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי התפקד לקדימה

פנחס וולף

12.1.2011 / 20:51

יעקב פרי, ראש השב"כ לשעבר ויו"ר בנק מזרחי טפחות בהווה התפקד למפלגת קדימה. עם זאת, לדבריו הוא לא החליט עם ירוץ בבחירות הבאות לכנסת. "אעשה כמיטב יכולתי לסייע למפלגה"

ראש השב"כ לשעבר יעקב פרי, התפקד היום (רביעי) למפלגת קדימה לאחר פגישות שערך לאחרונה עם יו"ר המפלגה, ציפי לבני. בשיחה עם וואלה! חדשות, אמר פרי כי "המסגרת הפוליטית של קדימה מתאימה לדרכי ולדעותיי. התפקדתי כדי לסייע למפלגה, אך אין לי החלטה כרגע למשהו יותר משמעותי ולא החלטתי עם לרוץ לכנסת בבחירות הבאות. אעשה כמיטב יכולתי לסייע למפלגה, עדיין אינני יודע באיזה מינון. אני מכיר את ציפי לבני הרבה זמן ויש לי הערכה גדולה כלפיה".

לבני שוחחה לפני זמן קצר עם פרי ובירכה אותו על הצטרפותו למפלגה. "אתה אדם עתיר זכויות שתרם רבות לביטחון ולחברה בישראל", אמרה, "על ידי הצטרפותך תוכל לתרום מניסיונך, מכישוריך ומיכולותיך המוכחים לשינוי פניה של ישראל בעתיד". יו"ר האופוזיציה הוסיפה ואמרה לפרי כי "ביחד נפעל בהתאם לערכים ולדרך שאנו מאמינים בהם. עצם ההצטרפות של אדם בשיעור קומה שלך היא מסר לכל אזרח שייאוש אינו אופציה וכי הדרך לשנות ולהפוך את ישראל למדינה שגאווה להיות בה היא על ידי נקיטת עמדה והצטרפות לעשייה".

פרי שירת כראש השב"כ בין השנים 1988 ל-1995. לאחר פרישתו מהשב"כ עבר פרי למגזר העיסקי ושימש כנשיא חברת סלקום וכיו"ר בנק מזרחי טפחות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully