וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמאל הלאומי סייר בבני ברק: "לכו לג'נין"

פנחס וולף

12.1.2011 / 19:32

בניסיון לקדם את תוכנית השיוויון בנטל שהגו, הגיעו פעילי התנועה לבני ברק על מנת לחלק עלוני מידע. תושבי המקום לא קיבלו אותם בשמחה. "לא אוהבים כאן שמאלנים", הטיחו בהם

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידאו: דורון שטיין)

פעילי תנועת השמאל הלאומי הגיעו הערב (רביעי) לחלק חומרי הסברה על "תוכנית השוויון בנטל" ברחוב רבי עקיבא בבני ברק. הפעילים נתקלו בתגובות נזעמות כאשר עוברים ושבים צעקו לעברם: "יש לך כיפה על הראש איך אתה שמאלני?", "לא אוהבים כאן שמאלנים", "לכו לעזה, לכו לג'נין". אחד מהפעילים אף טען כי שפכו עליו מים מאוטובוס שחלף בסמוך. הפעילות נערכה לקראת המסע המשותף של התנועה עם הפורום לחובת השירות.

הנקודה הראשונה בתוכנית השוויון בנטל הכוללת ארבע נקודות היא הדרישה שכל אזרח מגיל 18 יחויב בשירות צבאי או שירות חברתי בקהילתו. בתוכנית נכתב כי "מי שבחר לחיות כאן את חייו הבוגרים, בחר לחתום על חוזה לשוויון בין האזרחים וחובתו של כל פרט לשאת בנטל לטובת כולם וכמו כולם".

שלוש הנקודות הנוספות קובעות כי אורך השירות יהיה שווה בין שני המינים ובין דתות וקהילות שונות. עוד נכתב כי השירות החברתי יהיה תחת משרד הרווחה ששמו יוחלף למשרד לחברה ואלפים בודדים שיוגדרו תורתם אמונתם יקבלו פטור משירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully