וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האחים אברג'יל עושים דרכם לארה"ב

איילה חננאל

12.1.2011 / 14:31

בתום מבצע משטרתי מורכב הגיעו האחים יצחק ומאיר אברג'יל לנתב"ג. כעת הם עושים את דרכם במטוס ללוס אנג'לס, שם יעמדו לדין בגין מעורבות ברצח, סחיטה והלבנת הון

דניאל בוק

(צילום: דניאל בוק, עריכת וידיאו: יאיר שניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

מבצע ההסגרה של ראשי משפחת הפשע, האחים יצחק ומאיר אברג'יל, לארה"ב, מתקרב לסיומו. השניים הוצאו מבתי הכלא בהם היו כלואים תחת מעטה של אבטחה כבדה. איציק אברג'יל יצא מכלא רימונים והועבר לנמל התעופה בן גוריון, שם יוסגר לשלטונות ארצות הברית. בהמשך הועבר לנתב"ג מאיר אברג'יל, שהיה כלוא בכלא איילון. כעת הם עושים את דרכם במטוס לארה"ב.

במשטרה שמרו בסוד את השעה המדויקת בה ימריאו השניים לארצות הברית יחד עם המרשלים האמריקאים שיגיעו לארץ, על מנת למנוע ניסיון לחלצם או לפגוע בהם. יחד עמם יוסגרו לארה"ב גם שלושת מקורביהם: ששון בראשי, משה מלול, וישראל אוזיפה. החמישה יואשמו בבית משפט בקליפורניה בעבירות חמורות של רצח, סחיטה, אלימות והלבנת הון.

מאיר אברג'יל עוזב את כלא איילון, בדרך להסגרתו לארה"ב יחד עם אחיו איציק אברג'יל, ינואר 2011. אורי לנץ
מאיר ויצחק אברג'יל הוצאומבית הכלא תחת אבטחה כבדה/אורי לנץ

הבוקר דווח ב"ידיעות אחרונות" כי לאחרונה נעצר בלוס אנג'לס גבי בן הרוש, מי שהיה ראש "הכנופייה הירושלמית". לפי הדיווח, בן הרוש, החשוד כי היה שותפם של האחים אברג'יל בהלבנת הון, עשוי להפוך עד מדינה מטעם התביעה האמריקנית.

לפני כחודש דחה בית המשפט העליון את ערעורם של האחים על ההחלטה להסגירם לארה"ב. לאחר מתן פסק הדין, אמר פרקליטו של מאיר אברג'יל, עו"ד אבי עמירם, כי "חיכינו וציפינו לכך שבית משפט העליון יהיה הסכר לפני ההסגרה, אבל משניתן פסק הדין אנחנו צריכים להתמודד עם כתב האישום בארה"ב". הוא הוסיף שכתב האישום שהוגש נגד מאיר צומצם מארבע פרשיות לפרשיה אחת – סחיטתם של האחים חי ואסי ועקנין, וכי שניהם לא מעידים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully