וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים: רשת ריגול מאירן אספה מידע על תיירים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

11.1.2011 / 20:37

מספר שבועות לאחר הפרסומים על חשיפת רשת ריגול ישראלית, דיווח במצרים חושף כי אותרה גם רשת ריגול אירנית. על פי הדיווח, חברי רשת הריגול אספו מידע בנושא תיירות והשקעות

רק לפני שבועות ספורים הודיעה מצרים כי חשפה רשת ריגול ישראלית שפעלה לטובת המודיעין הישראלי, וכעת מתפרסם כי כוחות הביטחון במדינה חשפו רשת ריגול אירנית. על פי דיווח היום (שלישי) בעיתון הכוויתי "אל-ג'רידה", חברי הרשת אספו מידע בנושאי השקעות ותיירות במדינה לטובת האינטרסים של אירן. עוד דווח, כי בין חברי הרשת שלושה מצרים ותושב המפרץ המפרסי ממוצא אירני.

העיתון דיווח כי כוחות הביטחון המצרים תפסו מפות של חצי-האי סיני, שלושה מכשירי קשר חדישים, 120 אלף דולר, מחשב נייד וכן ספרים בשפת קוד פרסית. עוד דווח, כי החשודים בהשתייכות לרשת הם: פקיד בחברת התעופה המצרית, בעל חברת תיירות, פקיד במשרד התיירות ואדם נוסף, כולם בשנות ה-30 לחייהם.

לפי העיתון, חברי הרשת התבקשו לספק דו"חות אודות התיירים במצרים, לכמה זמן הם מבקרים, מאין הם מגיעים וכן לספק מידע אודות הקשר בין חברות התיירות המצריות לאירופאיות. בנוסף, התבקשו הארבעה לספק מידע על אזורי תיירות ועל אזורים שבהם מצרים מתכוונת להשקיע כדי לקדם את התיירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully