וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם ערבים יכולים לכבוש בחורות (יהודיות)

יוסף סוויד

11.1.2011 / 16:04

אין דבר שמדליק בחורות יהודיות יותר מגבר ערבי. אפילו לא טייס. יוסף סוויד לא מבין את חבריו הערבים שמתחזים ליהודים כדי להשיג יהודיות

הכתבות על ערבים שמתחזים ליהודים כדי לשכב עם בחורות יהודיות, ואז מוצאים את עצמם נאשמים באונס ובמרמה' מעצבנות ומוציאות אותי מדעתי. תגידו, חבר'ה, מה אתם דפוקים? למה אתם מתחזים ליהודים כדי לשכב עם יהודיות?

תראו אותי. אני כבר שנים מתחזה לערבי, ואני לא רוצה להשוויץ ותסלח לי גם אישתי האהובה, אבל אני בטוח שהצלחתי להשיג הרבה יותר בחורות מכם. אני אומר לכם, לכו על התחזות לערבי! זה האנדרדוג, זה מה שמוכר היום. עם כל מכתבי הרבנים והרבניות והרבונו של עולם, שמזהירים מזה, אז הרווחתם פעמיים. ואם בסוף גם יוציאו חוק נגדכם, ישמעאלים ממזרים, אז תרוויחו פעם שלישית. כי ככל שזה יותר אסור, ככה זה יותר מפתה. וכשאתה מציג את עצמך כערבי, רוב הסיכויים שלא תשיג סתם בחורה רגילה שמחפשת סקס, אלא תשיג בחורה פרועה מהסרטים, שרוצה להשתגע איתך, לעשות איתך את מה שאסור. היא תרצה שתלחש לה מילים בערבית, שתעשה לה סיור בכפר, שתרכיב אותה על חמור, תרתיח לה קפה ואז תבחש אותו, תשים אותה בפיתה ותמרח עליה טחינה, תראה לה את הפירצה בגדר ההפרדה, תגלה לה איפה אתה מחביא את הקסאם. תעלה אותה למכה.

יוסוף מזיין, יוסי מאונן

היא, מצדה, תהייה מוכנה למסוק לך את הזית, ולחלק לך אישורי כניסה אפילו למקומות הקדושים!!! פעם חשבתי כמוכם, ואמרתי "אני אהיה יוסי!" אבל נשארתי בתול. אבל כשהחלטתי להפוך ליוסוף, וואי וואי. אמנם בהתחלה קצת סבלתי מאפליה ומגזענות, צעקו לי לחזור לעזה, מישמשו אותי בשדות התעופה, לא השכירו לי דירות, שוטרים עצרו אותי סתם ככה ברחובות וגנבו לי קרקעות. אבל מה זה משנה? ברגע שאתה מבין שזה עושה ליהודיות, אתה אומר לעצמך: זה שווה את הכל. זה מחיר שאני מוכן לשלם.

תחשבו שבאמריקה בחור שחור יתחזה ללבן, כדי לשכב עם בחורה לבנה. זה טיפשי. קודם כל, למה לו להוציא כל כך הרבה כסף על צבע? ודבר שני למה לרצות להיות לבן כשזה כבר ברור ששחור זה השחור החדש! אז למה לרצות להתחזות ליהודי?! אתה גם עלול לקבל על זה שנתיים מאסר בית, כמו שקיבל הירושלמי ההוא המסכן. עכשיו תבואו ותגידו לי: אבל הנה, הבדואי ההוא התחזה לטייס יהודי והצליח להשיג בחורות! וכאן הטעות, זה לא ה?יהודי?, זה ה?טייס?. אם היה מתחזה לערבי, היה יכול להסתפק ב?נהג טרקטור? ומשיג אותם תוצאות.

אז אחי המתחזים, אני מפציר בכם, שימרו על הצביון הערבי. הניפו אותו אל על ושאו אותו בגאווה. כי כשזה מגיע לבחורות זה הכי כובש להיות נכבש.

* *יוסף סוויד הוא יוצר ושחקן תיאטרון, טלוויזיה וקולנוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully