וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארגוני זכויות האדם: האבסורד המעוות שבחקירתם

יהושוע סובול

11.1.2011 / 7:40

לא היה דבר ששימח את ליבי בשבוע שעבר כמו החלטת מליאת כנסת ישראל, החלטה שאף התקבלה ברוב גדול, לדון בהקמת ועדת חקירה פרלמנטרית שתבדוק את מקורות המימון של ארגוני זכויות אדם בישראל. הסיבה העיקרית לשמחה נובעת מדחף עז שאינו בר כיבוש להלשין על כל מיני אנשים שהרגיזו אותי במהלך חיי. עכשיו, הודות לאל ולעוזריו הנאמנים, כמו דני דנון ו?57 חברי כנסת נוספים, אוכל סוף סוף להזיק לשנואי נפשי בעזרת ועדת החקירה הפרלמנטרית שתרד לחייהם ותגמור להם את החגיגה, כלשונו החדה של ח"כ דני דנון.


לברר מי פרנס את טשרניכוסקי

ראשית אלשין על המשורר המתייוון שאול טשרניחובסקי, שהעז להביע בפומבי התפעלות מפסל אפולו ומכל התועבה היוונית שהאליל הזה מייצג. אבל את טשרניחובסקי יש להעמיד לחקירה בעיקר על שירו "אני מאמין", שבו הוא מביע אמון ברוח האדם שיכול להשליך מעליו כבלי הבל, והרי ברור שבכך נתכוון המשורר לדת ישראל, לאלוהי ישראל ולגדר ההפרדה.

ובכלל - כידוע לכולנו הבעת אמונה ברוח האדם מריחה מאהדה לארגוני זכויות אדם, ולכן צריך לברר בדחיפות מי פירנס את טשרניחובסקי ואיפשר לו להתפנות לכתוב את דברי ההסתה והשטנה האלה נגד ערכי ישראל סבא.

השאלה החשובה היא האם לא עמד מאחוריו איזה מיליארדר סעודי או יהודי מתבולל שרצה להרעיל באמצעותו את נפשותיהם הרכות של ילדי ישראל?

כמו כן אלשין על הרצל, חוזה המדינה, אשר קבע כי במדינת היהודים נכלא את הרבנים בבתי הכנסת ולא ניתן להם להתערב בענייני המדינה, ואלשין גם על זאב ז'בוטינסקי, מייסד התנועה הרוויזיוניסטית אשר גלגולה המפלגתי נמצא כעת בשלטון, משום שהעז להבטיח בנשימה אחת שפע ואושר לבן ערב, בן נצרת ובני!

אין ספק בכך - צריך לברר מי מימן את פעילותם של שני האישים הללו, שהסיתו נגד שלטון הדת והפיצו את הרעיון האנטי?ציוני בדבר שוויון שישרור בין כל אזרחי מדינת היהודים לכשתקום.

* * *

בהזדמנות זאת אלשין גם על המורה לזמרה שלימד אותנו בכיתה ג' את השיר החתרני "תחזקנה". כששאלתי אותו למי התכוון ביאליק במילים המוזרות "אל ייפול רוחכם עליזים מתרוממים - קומו שכם אחד לעזרת העם", הכיתה פרצה בצחוק והמורה העיף לי סטירה, אבל הוא לא פירש מי הם העליזים המתרוממים, ועל מה הם מתרוממים, וכך גרם לנו בכוונה לחשוב שלהיות עליז מתרומם זה ציוני. התוצאה: שליש מכל בוגרי המחזור היו לעליזים מתרוממים.

ושנית, חשוב לומר, המורה שלי גם לא הסביר לעזרתו של איזה עם בדיוק צריכים העליזים המתרוממים לקום. זה יצר בלבול בקרב העליזים המתרוממים, שמחציתם התרוממו לעזרת עם ישראל, שזה אכן מעשה ציוני, אבל העליזים הנותרים התרוממו לעזרתם של בני עמים אחרים, שזה מעשה אנטי?ציוני.

מטעמים אלו אני דורש להעמיד לחקירה את המורה לזמרה.

* * *

נכון שלא יהיה קל להעמיד אותו, כי זה שנים רבות הוא שוכב בקבר יחד עם טשרניחובסקי, ביאליק, הרצל וז'בוטינסקי, אבל למען חוסנה של הציונות מבית מדרשה של ישראל ביתנו ראוי בהחלט לפתוח קברים ולהוציא מתוכם שוכני עפר - את ירמיהו וישעיהו כבר הזכרנו? - ששטפו את מוחם של ילדי ישראל ברעיונות על צדק ושוויון וזכויות אדם.

וכשיקומו בארץ ועדות החקירה יגיע הזמן להחליף גם את "התקווה", וכולנו נשיר את ההמנון הלאומי החדש: "סטלין אבינו ורוסיה אמנו - הלוואי והיינו יתומים!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully