וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: התחזה לאיש קק"ל וגנב עצי זית מבסיס צה"ל

קובי מנדל

11.1.2011 / 6:30

עצי זית בשווי מאות אלפי שקלים נגנבו מבסיס צה"ל באזור טירת כרמל. לפי החשד, אדם המוכר מתחום היערנות התחזה לאיש קק"ל וכך הצליח לעקור ולגנוב מהבסיס 95 עצים

עשרות עצי זית עתיקים בשווי מאות אלפי שקלים נגנבו על פי החשד מבסיס צה"ל ליד קיבוץ החותרים, באזור טירת כרמל. העצים נגנבו כנראה בידי אדם שהתחזה לאיש הקרן הקיימת לישראל.

לוואלה! חדשות נודע כי קק"ל אישרה לכרות 62 עצים עתיקים הנטועים בבסיס צה"ל בכדי להעבירם לבסיסים אחרים בצפון הארץ. אדם המוכר מתחום היערנות, שנודע לו על כך, הגיע לבסיס ליד קיבוץ החותרים כשהוא מתחזה לנציג קק"ל. הוא הורה לעקור 95 עצים, בעוד שהאישור ניתן רק לעקירת 62 עצים. לאחר שהעצים נעקרו הוא העמיס אותם על משאיות ועזב המקום.

בקק"ל מעריכים שהעצים הגיעו לגורמים פרטיים ובכלל זה למשתלות. אתמול הוגשה תלונה רשמית על ידי נציג קק"ל במשטרת חיפה על מרמרה בהיקף מאות אלפי שקלים. בבדיקה התברר שאותו אדם המוכר מתחום היערנות הציג עצמו בפני קק"ל כמי שמייצג את משרד הביטחון ופועל בהתנדבות.

מקק"ל נמסר כי "זהות החשודה ידועה. מדובר בעצים שעלותו של כל אחד מהם מגיעה לכ-50 אלף שקלים. אנו רואים בחומרה את הגניבה ונפעל ביד קשה כנגד מפרי חוק היערות". מדובר צה"ל נמסר בתגובה כי "האירוע בבדיקה. מטבע הדברים בשלב זה לא ניתן לפרט מעבר לכך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully