וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הילדה שמתה ב"אסף הרופא" - כנראה משפעת חזירים

אריאל נוי

11.1.2011 / 0:43

מותה של הילדה בת השש נגרם כנראה מסיבוך של שפעת החזירים. אחד משני התינוקות שמתו ביממה האחרונה לקה בדלקת נגיפית, ותינוק נוסף סבל ממחלה בדרכי הנשימה

תאגיד כאן

חורף קטלני בבית החולים "אסף הרופא": מותה של הילדה בת השש שמתה אתמול (שני) בבית החולים נגרם ככל הנראה בעקבות סיבוך של שפעת החזירים. בקול ישראל דווח כי היא לא סבלה ממחלות נוספות. שני התינוקות שמתו בסמיכות לילדה, מתו בנסיבות שונות: האחד, תינוק בן ארבעה חודשים, הגיע לבית החולים ללא רוח חיים, והוא לקה כנראה במחלה בדרכי הנשימה. התינוקת בת השלושה חודשים שמתה אף היא ביממה האחרונה, לקתה כנראה בדלקת נגיפית.

מבית החלים נמסר כי התינוקת בת השלושה חודשים מתה לאחר ניסיונות החייאה במחלקה לטיפול נמרץ. תינוקת הראתה תסמינים כגון חום, שלשולים, הקאות ושיעול והיא הגיעה לבית החולים לאחר החייאה שבוצעה בקופת החולים. הילדה בת השש הגיעה לבית החולים לאחר שהתעלפה.

סגן מנהל בית החולים, ד"ר יצחק שרף, מסר מוקדם יותר לוואלה! חדשות כי "אנחנו עדיין מחכים לתשובות של כל מיני בדיקות שנעשו, אבל אנחנו לא יודעים לקשור את כל המקרים. אנחנו לא יודעים איך התינוקות נפטרו. אין כרגע משהו מכוון וברור. אנחנו שלחנו לבדיקות נגיפים ווירוסים שיש עכשיו כמו שפעות, דרכי נשימה ועוד. אני לא זוכר כזה דבר. זה ממש לא אופייני וזה נדיר".

לפני חודש אירע מקרה נוסף של מוות משפעת החזירים: גבר בן 30, תושב מזרח ירושלים, אושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים במצב קשה, לאחר שהנגיף התגלה בדמו. הוא הושם בבידוד וקיבל טיפול נגד המחלה, אולם לבסוף נאלצו הרופאים לקבוע את מותו.

בשבוע שעבר הביא מותו של עידן לוי בן ה-15, שנגרם מסיבוכים של מחלת השפעת, לבהלה בציבור והאצה ניכרת במספר המתחסנים. בכל קופות החולים נרשמה תכונה רבה ועומס יוצא דופן בהיקפו בשל הביקוש הגובר. יצוין, כי השנה כולל החיסון נגד שפעת גם חיסון מפני שפעת החזירים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully