וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה באסף הרופא: 2 תינוקות וילדה מתו ביממה

אריאל נוי, מערכת וואלה! חדשות

10.1.2011 / 22:35

בתוך 24 השעות האחרונות מתו בביה"ח אסף הרופא בצריפין שני תינוקות וילדה בת 6. משרד הבריאות חוקר את נסיבות המקרים ומציין כי ככל הנראה, מדובר בסמיכות מקרית בלבד

תאגיד כאן

משרד הבריאות פתח בבדיקה לבירור הנסיבות שהביאו למותם של שני תינוקות וילדה בת 6 בבית החולים אסף הרופא בצריפין. ב-24 השעות האחרונות הגיעו לבית החולים שני התינוקות והילדה שמתו לאחר טיפול. במשרד הבריאות מדגישים כי נכון לעכשיו נראה כי מדובר בסמיכות מקרית בלבד ולא נראה שיש קשר בין המקרים.

מהדיווח שהעבירה הנהלת בית החולים למשרד הבריאות בנוגע לשני התינוקות עולה כי מדובר בתינוק כבן ארבעה חודשים שהגיע מת מביתו מסיבה בלתי ברורה ובתינוקת בת שלושה חודשים שמתה לאחר ניסיונות החייאה במחלקה לטיפול נמרץ. לתינוקת הופיעו תסמינים כגון חום, שלשולים, הקאות ושיעול והיא הגיעה לבית החולים לאחר החייאה שבוצעה בקופת החולים.

כמו כן מתה בחדר המיון ילדה בת 6, שהגיעה לבית החולים לאחר עילפון, ככל הנראה על רקע מחלת חום. במשרד הבריאות מציינים כי "בניתוח שבוצע לאחר המוות, לא נמצאה סיבה נראית לעין לגרימת המוות". עוד נמסר כי "בכל שלושת המקרים נשלחו בדיקות מעבדה, תשובות צפויות בימים הקרובים".

סגן מנהל בית החולים, ד"ר יצחק שרף, מסר לוואלה! חדשות כי "אנחנו עדיין מחכים לתשובות של כל מיני בדיקות שנעשו, אבל אנחנו לא יודעים לקשור את כל המקרים. אנחנו לא יודעים איך התינוקות נפטרו. אין כרגע משהו מכוון וברור. אנחנו שלחנו לבדיקות נגיפים ווירוסים שיש עכשיו כמו שפעות, דרכי נשימה ועוד. אני לא זוכר כזה דבר. זה ממש לא אופייני וזה נדיר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully