וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עולים מדרגה: עובדי משרד החוץ מחריפים העיצומים

10.1.2011 / 18:35

ועד העובדים במשרד החוץ הודיע על החרפת העיצומים במסגרת המאבק להעלאת שכרם. בין היתר, תופסק הענקת סיוע לחברות ישראליות בתחום הכלכלי והביטחוני

ועד העובדים במשרד החוץ הודיע היום (שני) על החרפת העיצומים, בעקבות מאבקם להעלאת שכרם. במכתב שהפיץ הוועד לכל עובדי משרד החוץ, נמנים שלושה צעדים של החרפת העיצומים, כאשר כולם מתמקדים בהפסקת הסיוע הכלכלי שמעניק המשרד.

הצעד הראשון שיינקט הפסקת הסיוע לחברות ישראליות בתחום הכלכלי. "תופסק כל פעילות של מטה משרד החוץ בארץ ושל הנציגויות בחו"ל בתחום של סיוע לחברות ישראליות בחו"ל בפתיחת שווקים, השתתפות בתערוכות וירידם וכל פעילות נלווית אחרת", נכתב במכתב. בנוסף, העובדים ינתקו כל קשר עם גורמים ישראלים העוסקים בתחום הכלכלי, ובתוכם מכוון ייצוא, התאחדות התעשיינים, ארגוני יצואנים ויבואנים ומשרדי ממשלה העוסקים בתחום. ההחרפה השלישית נוגעת להפסקת הסיוע שמשרד החוץ מספק לחברות ישראליות העוסקות בייצוא ביטחוני, כולל ציוד ביטחוני וייצוא וידע ביטחוני לסוגיו. במכתב צוין כי "ההנחיה הנ"ל תקפה לחברות ישראליות פרטיות וממשלתיות כאחד".

יו"ר ועד עובדי משרד החוץ חנן גודר, תקף את שר האוצר. בשיחה עם וואלה! חדשות אמר גודר כי "יש כאן נזק נוראי בתיירות ובעסקאות נשק. זה פשוט איום ונורא. מישהו צריך להתעשת. הגיע הזמן ששר האוצר יבין שהוא אחראי על מה שקורה פה. ההתעלמות שלו מביאה נזקים למדינת ישראל. אנחנו מסבסדים את שירות החוץ של ישראל ונמאס לנו להיות הפראיירים של שירות החוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully