וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ניסו להפוך תיירת מרוסיה לזונה

גלעד גרוסמן

9.1.2011 / 18:22

א' לא חשבה שכך יסתיים הביקור אצל חברתה בישראל. בן זוגה של החברה נאשם שמימן לה את הנסיעה, ומשהגיעה אמר לה כי עליה לקיים יחסי מין עם חברו: "הבאנו אותך כדי למצוץ פעמיים ביום"

א' ודאי התקשתה להאמין למזלה הטוב, כאשר בן הזוג של חברתה הציע לממן לה טיסה מרוסיה לישראל ואפילו לשלם עבור חדר מלון בשבילה. אולם כתב אישום שהוגש היום (ראשון) לבית המשפט המחוזי בתל אביב מתאר כיצד הביקור המיוחל הפך לסיוט במהלכו נאלצה להימלט מ"מיטיביה", לאחר שגילתה כי הובאה לישראל לעסוק בזנות.

על פי כתב האישום שהוגש נגד סמיון שאייב ומיכאל מדושבסקי באמצעות עורך הדין אייל כהן מפרקליטות מחוז תל אביב, בחודש שעבר סיפרה א' לחברתה שגרה בישראל כי בכוונתה לבוא לבקרה סמוך לחג המולד. א' הכירה באמצעות שיחות וידאו גם את מדושבסקי, שהיה בן זוגה של חברתה, ואת חברו שאייב. החברה הודיעה לה כי מדושבסקי מוכן לממן עבורה את הביקור, והוא אכן שילם כ-900 דולר עבור הטיסה ועוד כ-5,000 שקל עבור חדר במלון בבת ים.

לטענת הפרקליטות, עם הגעתה של א' לישראל הסיע אותה שאייב למלון, ובערב ראש השנה האזרחית יצאו הארבעה, יחד עם אשתו של שאייב,למסעדה בראשון לציון. הכל השתנה כאשר במהלך הארוחה אמר מדושבסקי לא' שלא לשוחח עם אשתו של שאייב כדי שלא "תחשוד", והודיע לה שהחל מהבוקר שלמחרת עליה להיות זמינה כדי לקיים יחסי מין עם שאייב. א' המבוהלת שוחחה בהיחבא עם אדם בשם סרגיי, אותו הכירה באמצעות האינטרנט, וביקשה את עזרתו. הוא הגיע למסעדה וא' נמלטה מהמקום דרך יציאת חירום.

"היא עבדה בזנות בחו"ל"

מכתב האישום עולה, כי לאחר מכן התקשרה אל חברתה וסיפרה לה את שאירע. מהשיחה עימה היא הבינה כי שני הגברים האשימו את החברה בכך ש"שיחררה" את א', והודיעו לה כי שתיהן "ישאו באחריות". א', שחששה מהשניים, הסכימה להיפגש איתם בניסיון לפייסם. אולם כאשר הם נפגשו בביתו של מדושבסקי בחולון, איימו עליה השניים. א' המבוהלת נעלה עצמה בשירותים ושלחה הודעה לסרגיי. באותו זמן איים עליה שאייב ואמר לה שישחט אותה ואת סרגיי. א' הצליחה לעזוב את המקום, אולם יום למחרת התקשרו אליה השניים ודרשו לדעת היכן סרגיי.

השניים הצליחו לאתר את סרגיי, ונפגשו עמו ועם א' בבית קפה. לפגישה הגיע גם שוטר סמוי, שהוצג כחבר של סרגיי. בפגישה איימו שאייב ומדושבסקי על א' וסרגיי, ודרשו שהיא תחזור ל"בעלותם". "המטרה של ההגעה שלך לכאן זה לתת לך למצוץ פעמיים ביום, לאחר שאני מתעורר ולפני שאני הולך לישון, ואחרי זה הביתה אני הולך לאשתי", אמר שאייב לא' בפגישה. עוד אמר לה, כי מימן את טיסתה לישראל כדי לקיים עימה ועם חברתה מין קבוצתי. השניים איימו כי "ישברו את צווארה" של א', יפגעו בחברתה ויפגעו בסרגיי ובבני משפחתו.

השניים נאשמים בעבירות של סחר בבני אדם למטרת הבאתם לזנות, סחיטה ואיומים. "מעשיהם של המשיבים חמורים ומעידים על מסוכנותם הרבה לביטחון הציבור, כמו על זלזולם בכבוד אדם ונקלות פועלם", נכתב בבקשת המעצר.

פרקליטיהם של השניים, עורכי הדין בני וקרן נהרי, מכחישים את כל המיוחס להם. "לפי הידוע לנו, א' עבדה בזנות בחו"ל ורצתה לבוא לעסוק בכך גם בישראל, ואין לכך שום קשר לנאשמים", אמרו. בדיון היום טען עו"ד נהרי כי מדובר ב"כתב אישום ארוך ובומבסטי", שגם אם הפרטים בו נכונים, דבר שהוא מכחיש, אין בכך בשום אופן סחר בבני אדם. "מדובר בתיק לבית משפט שלום בקושי", אמר. מעצרם של השניים הוארך בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully