וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחו נגד מחירי המים ואיימו לשבש האספקה לדימונה

רמי שני

9.1.2011 / 18:14

חברי מטה המאבק במחירי המים התבצרו באזור מאגרי המים בדימונה ואיימו לשבש את האספקה לעיר, אם משרד הפנים לא יאסור לנתק את הזרם לחייבים בתשלום

משטרת דימונה עיכבה היום (ראשון) לחקירה מספר חברי מטה המאבק במחירי המים, שהתבצרו על הגבעות מעל העיר דימונה. מדובר בגבעות עליהן נמצאות מספר בריכות לאגירת מים, המספקות חלק מהתצרוכת העירונית והסביבתית. אנשי המטה איימו לעצור את אספקת המים מהבריכות, אם משרד הפנים לא יוציא הנחיות ברורות האוסרות על ניתוק מים לחייבי תשלום ויורה על חידוש האספקה לבתים שנותקו אספקת המים בשל אי עמידה בתשלום.

ההתבצרות החלה בסוף השבוע. אנשי המטה, בהנהגתו של ג'קי אדרי מדימונה, הגיעו לאתר מצויידים לשהות ממושכת במקום. הם הבעירו צמיגים והודיעו על כוונתם לשבש את אספקת המים החל מראשית השבוע, אם שר הפנים לא ייענה לדרישותיהם.

ראש עיריית דימונה מאיר כהן הביע תמיכה במאבק וציין כי להערכתו אנשי המטה לא יממשו את האיום שלהם גם אם דרישותיהם לא ייענו. הבוקר, זמן קצר לפני שאדרי וחבריו סגרו את אספקת המים, הגיעו למקום שוטרים שפירקו את המחנה הזמני ועיכבו את חברי המטה לחקירה. הערב צפויים חברי המטה לקיים דיון בהמשך הצעדים שבכוונתם לנקוט, כדי להביא להורדת מחירי המים לציבור הצרכנים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully