וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סירת הגומי בחצר התמלאה גשם, התינוקת טבעה ומתה

עידן אבני

9.1.2011 / 17:04

תינוקת בת שנה מתה לאחר שטבעה בתוך סירת גומי שהתמלאה במי גשם בחצר בית ביסוד המעלה. המשטרה פתחה בחקירה ראשונית וטרם התברר אם יש חשד שההורים נהגו ברשלנות

ג'יליס

(צילום: מאור שלום סוויסה, עריכת וידאו: עידן גוראל)

טרגדיה בצפון: תינוקת כבת שנה טבעה בצהריים (ראשון) בחצר בית ביסוד המעלה. צוות של מד"א ירדן הוזעק על ידי בני המשפחה לבצע בה פעולות החייאה, ולבסוף נאלץ לקבוע את מותה. התינוקת טבעה בתוך סירת גומי ריקה שעמדה בחצר והתמלאה במי גשמים.

מנהל אזור ירדן במד"א, אלי פרץ, מסר לוואלה! חדשות כי "בסביבות השעה 15:20 קיבלנו הודעה על פעוטה שהחליקה לתוך סירת גומי בחצר בית. צוותים שלנו, ובהם ניידת טיפול נמרץ, הגיעו למקום ומצאו אותה במצב אנוש. הצוותים החלו לבצע בה החייאה אך נאלצו לקבוע מותה".

רב פקד רונן ברודצקי, מפקד במשטרת ראש פינה, סיפר כי "מדובר בתינוקת בת שנה וחודשיים, שככל הנראה זחלה החוצה שעה שהאם הייתה בבית. האם מצאה אותה בבריכה והזעיקה את מד"א למקום". חוקרי משטרה שהגיעו למקום גובים כעת עדויות מבני המשפחה.

פקד יריב בוחניק, ראש משרד הסיור בתחנת ראש פינה הוסיף כי "החקירה עדיין בראשיתה. אנחנו מנסים לגבות עדויות מההורים, אולם מוקדם לומר אם מדובר ברשלנות". יצוין כי מדובר במשפחה מוכרת ביסוד המעלה, שבשנים האחרונות סבלה ממספר טרגדיות, בהן מוות ותאונות קשות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully