וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: אנס והתעלל באשתו ובילדיהם במשך 4 שנים

גלעד גרוסמן

9.1.2011 / 15:34

כתב אישום הוגש נגד פליט מצ'אד הנאשם שאנס את אשתו באיומי סכין ונהג לתקוף אותה ואת ילדיהם במשך ארבע שנים: "מדובר באלימות מתמשכת, ככל הנראה גם על רקע צריכת אלכוהול וסמים"

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש היום (ראשון) כתב אישום נגד פליט מצ'אד, הנאשם שאנס את אשתו באיומי סכין בדירתם בתל אביב. הוא נאשם גם בכך שתקף את האישה ואת שני ילדיהם - ילדה בת חמש וילד בן פחות משנתיים.

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד שירי רום מפרקליטות מחוז תל אביב, במהלך חודש אוקטובר הנאשם ניגש אל האישה בעת שישנה עם ילדיהם בסלון, ודרש שתתלווה אליו לחדר השינה. היא סירבה, ואז גרר אותה בכוח לחדר והפשיט אותה. לאחר מכן ניגש למטבח, לקח משם סכין ואיים עליה, ולאחר מכן אנס אותה. הנאשם איים שאם תפנה למשטרה הוא "ישחט אותה". לפני כשבועיים שוב איים עליה עם סכין ואנס אותה.

לטענת הפרקליטות, במהלך ארבע השנים שהתגוררו בישראל נהג הגבר להכות את אשתו ולאיים עליה. בכתב האישום נטען כי איים להרוג אותה עם סכין, הכה אותה מכיוון שיצאה לקנות חלב לאחר שאסר עליה לצאת מהבית ואיים עליה גם עם חגורה. עוד עולה מכתב האישום, כי הוא תקף מספר פעמים גם את ילדיו.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של הנאשם עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "מדובר באלימות מתמשכת, לכאורה על רקע שתיית אלכוהול ושימוש בסמים, וקיים יסוד לחשש כי הוא מהווה סכנה לאשתו ולילדיו הקטינים", נכתב בבקשת המעצר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully