וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצומי משרד החוץ: ביקור אנגלה מרקל בסכנה

פנחס וולף

9.1.2011 / 14:31

משלחת מקדימה של הקנצלרית שהיתה אמורה לשקוד על הכנת ביקורה של מרקל בארץ ביטלה הביקור בישראל בשל עיצומי עובדי משרד החוץ. כחלק מהצעדים שנקט הוועד, גם לא ניתנות אשרות לתיירים

המשלחת המקדימה של קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל הודיעה היום (ראשון) למשרד החוץ כי לא תגיע השבוע להכנת הביקור של מרקל שאמור להתקיים בסוף החודש בשל העובדה שוועד העובדים של משרד החוץ הודיע לגרמנים כי בשל השביתה, המשרד לא יטפל בביקורה, כך אמר לוואלה! חדשות יו"ר ועד העובדים המדיני במשרד החוץ חנן גודר. הוועד הודיע למשלחת הגרמנית שלא יטפל באף פרט של הביקור, כולל בהזמנות הלינה, ההסעות וכל ההכנות הנדרשות.

בנוסף, החל מיום חמישי האחרון החליט הוועד שלא להעניק אשרות כניסה לישראל לתיירים. יש לציין כי תיירים מאירופה אינם נדרשים להציג אשרת כניסה בבואם לישראל ולכן אינם נפגעים מהעיצומים. הצעדים שנוקט ועד העובדים של המשרד פוגעים בעיקר בהגעת תיירים מאפריקה, דרום אמריקה ואסיה. בשל חשיבות נושא הסיעוד, ועד העובדים העניק לעובדי סיעוד אשרות כניסה לישראל באופן חריג.

גודר הודיע כי במידה ומשרד האוצר לא יגיע איתם להסכמות, העיצומים ילכו ויחריפו. הוועד החליט להפסיק את הטיפול גם בסגן השר דני אילון וכעת רק השר אביגדור ליברמן נהנה משירותי עובדי משרד החוץ. לדבריו, "נכון לעכשיו אף אחד לא מדבר אתנו. הנזק הוא בכל דבר ודבר, האטימות הנמשכת של שר האוצר פוגעת ביחסי החוץ ובחוסן הלאומי של מדינת ישראל. הגיע הזמן שהוא יתעשת ויבין כי הנזק הכלכלי המדיני הוא נוראי".

  • עוד באותו נושא:
  • משרד החוץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully