וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: גבר רצח את גרושתו והתאבד בבאר שבע

רמי שני

9.1.2011 / 16:45

זקאי חיזגילוב, תושב ב"ש בשנות ה-40 לחייו, הוא החשוד ברצח גרושתו במהלך ריב הבוקר. לאחר מכן קפץ חיזגילוב מהחלון אל מותו. בעבר נשלח למאסר בגין עבירות אלימות. לזוג ארבעה ילדים

חשד לרצח והתאבדות בבאר שבע: זקאי חיזגילוב, תושב באר שבע בשנות ה-40 לחייו, חשוד כי דקר היום (ראשון) למוות את גרושתו, לודמילה אזרוב, גם היא כבת 40, בביתו ברחוב מצדה בעיר. על פי החשד, לאחר מכן חיזגילוב דקר את עצמו וקפץ אל מותו מהקומה הרביעית.

צוות מגן דוד אדום שהגיע למקום ניסה לבצע בשניים פעולות החייאה, אך נאלץ לקבוע את מותם. מחקירה ראשונית עולה כי בין השניים התפתח ויכוח, במהלכו דקר הגבר את גרושתו.

לזוג ארבעה ילדים, בני 6 עד 22. המשפחה מוכרת לרשויות הרווחה בשל עונש של 20 שנות מאסר שריצה חיזגילוב בשנת 2006 בגין עבירות אלימות בתוך המשפחה. לאחר האירוע, ילדי בני הזוג הועברו לטיפול גורמי הרווחה.

חיים ברכה, שכן של בני הזוג המתגורר בבניין בו אירע הרצח, סיפר כי בעבר היו מקרי אלימות בין בני הזוג. "בעקבות המקרים האלה הם התגרשו והבעל היה בכלא", אמר. "מאז היו השניים ביחסים טובים.

"כשחזרתי מהבסיס לפני הצהריים ראיתי אמבולנס ליד הבית. ביקשו ממני לעזור להרים את הגופה ואחר כך שמעתי אישה צורחת מלמעלה שיש אישה פצועה. הזמנו עוד אמבולנס ואז התברר שלפני שקפץ הוא דקר את האישה", הוסיף ברכה. מרים, שכנה נוספת, סיפרה כי חיזגילוב "היה מגיע מדי פעם לבקר את האישה והילדים אך הרבה זמן הוא לא נראה כאן. היום הוא הגיע לבקר את הילדים ואז קרה מה שקרה".

עדכון ראשון: 12:25

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully