וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד חשוד שתכנן לפגוע בשופטת טובה סיוון

איילה חננאל

9.1.2011 / 12:15

עורך הדין חיים שטנגר החשוד שגייס עבריין בכדי לפגוע בשכנו, חשוד כי תכנן לפגוע גם בשופטת טובה סיוון, כך העלתה חקירת המשטרה. הרקע לכוונה הוא ככל הנראה עימות בין השניים

עורך הדין חיים שטנגר, שנעצר בשבוע שעבר אחרי שהתגלה כי תכנן לפגוע בשכנו, תכנן לתקוף גם את השופטת טובה סיוון, סגנית בית המשפט לעינייני משפחה ברמת גן, על רקע סכסוך ארוך המתנהל ביניהם. כך התברר היום (ראשון) בחקירת המשטרה. על פי החשד, הוא פנה לעבריין שייצג בעבר וביקש ממנו את "שירותיו", כפי שעשה על פי החשד בעימות שהתגלע בינו לבין שכנו. הוא יובא בהמשך להארכת מעצר שנייה בבית משפט השלום תל אביב.

מממצאי החקירה עלה, כי בין השופטת לפרקליט מתנהל סכסוך משפטי ממושך במהלכו אף הגיש שטנגר עתירה לבג"ץ בדרישה לפתוח נגד סיוון בחקירה פלילית בגין שיבוש הליכי משפט שנערכו לטענתו על ידה בעת בירור וחלוקת עזבונה של השופטת המנוחה ורדה בורשטיין. בעתירה טען שטנגר כי השופטת לא העבירה כספים שהגיעו ללקוח אותו ייצג, ואף בחרה ככונסי נכסים עורכי דין שייצגו אותה בעבר.

בתגובה לדברים, שלחה סיוון מכתב למנהל בתי המשפט, השופט משה גל, ובו כתבה כי שטנגר מתנכל לה. "בדבר שבשגרה משתלח עורך הדין שטנגר בחתומה מטה אישית בכל כתבי בית דין המוגשים על ידו בתיק העיזבון המתנהל בפניי", כתבה השופטת.

מכתבה של סיוון הועבר ליושבת ראש ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין, כדי לבחון פתיחה בהליך משמעתי נגד שטנגר. בתגובה לכך, הגיש שטנגר נגד סיוון תביעת דיבה על סך שלושה מיליון שקלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully