וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: צעיר תקף רופא שטיפל בו בביה"ח לניאדו

אריאל נוי

9.1.2011 / 8:11

צעיר שהובהל לביה"ח בנתניה לאחר שנפצע קלות בתאונת דרכים, תקף את הרופא שטיפל בו כי "לא היה מרוצה". הוא נמלט מהמקום אך נעצר אחרי זמן קצר. לרופא שלום

מקרה נוסף של תקיפת רופא בישראל אירעה אמש (שבת), הפעם בבית החולים לניאדו בנתניה. צעיר בן 21 שהובהל לבית החולים לאחר שנפצע בתאונת דרכים, לא היה שבע רצון מהטיפול שהוענק לו, תקף את הרופא האורתופד, גרם לו לחבלות וברח מהמקום.

סגן מפקד תחנת נתניה, סנ"צ פרץ רצון, סיפר לוואלה! חדשות כי כוחותיו הצליחו לאחר זמן מה לעצור את החשוד בתקיפה והוא יובא היום לדיון בהארכת מעצרו. "הצעיר טען בחקירתו שלא היה מרוצה מהאורתופד ולכן תקף אותו", סיפר. מנהל בית החולים, ד"ר אבי שקולניק אמר שרק במזל לא קרה כלום לרופא. "מלבד התקיפה הוא גם זרק על הרופא מספרי גבס, נגרמה חבלה קלה והוא היה בהלם", סיפר שקולניק.

לדברי מנהל בית החולים, עם הגעתו לבית החולים, החל הצעיר לאיים על הרופא שיבדוק אותו לפני כולם. "אנחנו מעריכים שהצעיר השתולל עם טרקטורון ולכן היה בלחץ מהמשטרה ואחרי שתקף את הרופא ברח", סיפר שקולניק, "הגשנו תלונה רשמית במשטרה, אבל לא נערוך כנס חירום ולא נשבית את בית החולים".

מנתונים של משרד הבריאות שנחשפו בחודש שעבר עולה כי בשנת 2010 נרשמו 2,400 מקרים של תקיפות אנשי צוות רפואי. מדובר בירידה של 40% לעומת שנת 2008 (4,000 מקרים). בשנה שעברה אירעו 3,670 מקרים כאלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully