וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הירי מעזה נמשך: נהג משאית נפצע קל מקסאם

רמי שני

9.1.2011 / 0:04

הנהג נפצע באורח קל מרסיסי זכוכית וטופל במקום על ידי צוותי מד"א. "פתאום היה בום רציני. חטפתי כמה רסיסים בפנים. עכשיו אני בסדר". בבוקר נפצעו 3 מפצצות מרגמה

נהג משאית נפצע אמש (שבת) באורח קל כתוצאה מנפילת רקטת קסאם במועצה האזורית אשכול. הנהג עבר בכביש סמוך למקום בו נפלה הרקטה והוא נפצע מרסיסי זכוכית. הוא טופל במקום על ידי צוות מד"א.

הנהג, יצחק זעפרן בן 54 ממושב מבטחים שבמערב הנגב, סיפר לוואלה! חדשות כי "נסעתי ליד נחל גרר, כשפתאום התפוצץ משהו ליד הרכב. לא ידעתי בהתחלה מה זה. מההדף, נשבר החלון של המשאית ורסיסים עפו לי לפנים. המשכתי לנסוע כדי להתרחק משם".

זעפרן היה בדרכו עם מטען עגבניות לשוק בצריפין בזמן שרקטת הקסאם התפוצצה סמוך לכביש שעליו נסע. הוא הוביל את המטען על כביש 232 בכיוון צפון. "עברתי את הגשר של נחל גרר, שבין רעים לבארי. פתאום היה בום רציני. הייתי די נרגש, עכשיו אני בסדר" הוא סיפר. "חטפתי כמה רסיסים בפנים. אני אבדק בבית חולים ואמשיך לשוק". זעפרן נשוי ואב לשלושה, שחי במערב הנגב זמן רב: "אף אחד לא רגיל שדבר כזה פתאום קורה לו" הוא אמר ברצינות.

הרקטה התפוצצה מעט לפני השעה עשר בערב, לאחר שבמהלך היום, נורו לעבר ישראל מספר פצצות מרגמה, שגרמו לפציעה של שלושה עובדים תאילנדים ווויאטנמים וכן לנזק בחממות אחד הקיבוצים הסמוכים לגבול עם רצועת עזה.

(עדכון ראשון 8.1 23:04)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully