וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הג'יהאד האסלמי נטל אחריות לירי הפצמ"רים

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

8.1.2011 / 18:47

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האסלמי נטלה אחריות לירי הפצמ"רים לעבר המועצה שער הנגב מהם נפגעו 6 עובדים זרים. בהודעת הזרוע נמסר: "הירי בא בתגובה לפשעים הציוניים נגד העם הפלסטיני"

הזרוע הצבאית של הג'יהאד האיסלמי, "פלוגות אל-קדס", נטלה הערב (שבת) אחריות לירי הפצמ"רים לעבר המועצה האזורית שער הנגב. בהודעה שפרסמה הזרוע נאמר כי "הירי בא בתגובה ל'פשעים הציוניים נגד העם הפלסטיני'". הזרוע הדגישה את זכותה להגיב על "הפשעים הישראלים".

שישה בני אדם נפגעו בצהריים מירי של ארבע פצצות מרגמה לעבר המועצה האזורית שער הנגב. התפוצצו בקיבוץ סמוך לגדר הגבול עם רצועת עזה, וכתוצאה מההתפוצצות נפגעו שלושה עובדים זרים, ושלושה בני אדם נוספים לקו בחרדה. צוותי מד"א הוזעקו להעניק טיפול ראשוני לפצועים ופינו אותם לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כשאחד מהם במצב קשה, עם רסיסים בחזה, השני פצוע בינוני עם רסיסים ברגלו, והשלישי פצוע קל.

מבדיקה ראשונית עולה כי כשהפצצות התפוצצו שהו העובדים הזרים סמוך למבנה בו הם מתגוררים ליד גדר הקיבוץ. גורמי ביטחון מעריכים כי הפצצות כוונו לשם, ונזק נגרם למבנים במקום. יצוין כי בקיבוץ לא נשמעה התרעת "צבע אדום" משום שמדובר בירי מרגמות. אלוף פיקוד הדרום טל רוסו התייחס בצהריים לירי הפצמ"רים ואמר כי "אנחנו מטפלים באירועים במישור המבצעי: אנחנו מטפלים במי ששלח ובמי שביצע אותם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully