וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמו של החייל שנהרג מאש ידידותית: "אין בי כעס"

8.1.2011 / 16:42

אמו של נדב רוטנברג התייחסה לתקרית בה נהרג אמש בנה מאש ידידותית, ואמרה כי "אין בי שום כעס, רק צער". היא הוסיפה כי היא מאמינה "שנדב ספג את רוב האש וכך ניצלו חבריו"

ארכיון צה"ל ומערכת הבטחון, צלמי במחנה

(צילומי ארכיון של סמל נדב רוטנברג, שנהרג אמש. עריכת וידיאו: עידן גוראל)

"נדב היה בנאדם מאוד מיוחד: יפה תואר, מצחיק אהב את החיים", כך סיפרה אחר הצהריים (שבת) יהודית רוטנברג, אמו של סמל נדב רוטנברג שנהרג אמש בתקרית הירי בגבול הרצועה. היא הוסיפה כי "מגיל 15 נדב התאמן בטאיקוונדו, והוא הגיע לחגורה שחורה ולאליפות הארץ. הוא רצה סיירת צנחנים, כמו אבא שלו, אבל נפצע בגיבוש. הוא לא ויתר, וניסה לעבור גיבושים נוספים. בסוף הגיע לגדוד 202".

רוטנברג הוסיפה כי "נדב הצטיין מאוד בצבא, כולם אהבו אותו. הוא סיים כל דבר בהצטיינות, כולל קורס מ"כים. רצו שידריך, אבל הוא רצה לחזור לגדוד, לרדת לעזה עם חבריו. באימון צניחה לפני שהגדוד ירד לשטח, נדב נפצע בצניחה ובכל זאת המשיך באימון. הוא התעקש לחזור ליחידה שלו כחייל קרבי".

עוד סיפרה האם, כי "אתמול בערב התקשר חבר מהיישוב ואמר שהייתה תקרית בעזה. עכבנו אחרי הדיווחים בתקשורת, והתקשרנו אליו, אבל הוא לא ענה. רציתי להתקשר לסורוקה אבל אמרתי שזה מגוחך, אז לא צלצלתי. כל יום שישי הוא היה מתקשר, ובשישי הזה הוא לא התקשר, אז הנחתי שבטח הקפיצו אותו לעזה ולכן הוא לא מתקשר. חיכינו שיתקשר ויגיד שהכל בסדר, אבל אז הגיעה הדפיקה בדלת".

לגבי מותו של בנה מאש ידידותית, אמרה האם כי "אני לא יודעת מה לומר. להרג מאש פלסטינית זה יותר טוב? אני מאמינה שבזכות זה שנדב שספג הכל, החברים ניצלו".

נדב הותיר אחריו זוג הורים, שני אחים ואחות, וחברה בשם טל. חברים וקרובים רבים הגיעו כבר אתמול ובמשך כל היום לבית המשפחה ברמות השבים. אמו הוסיפה כי "נדב לא תכנן למות. הוא לא רצה למות, רק רצה להיות לוחם, להסתער ולעזור. אין לנו שום כעס, רק צער על הילד המקסים שאין לנו יותר. אני מקווה שנצליח להמשיך את החיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully