וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביהמ"ש הפך ההחלטה: הפדופיל קורידו יישאר במעצר

קובי מנדל

7.1.2011 / 15:19

בית המשפט המחוזי בחיפה הפך על פיה את החלטת בית משפט השלום מאתמול והורה להשאיר את הפדופיל אורן קורידו במעצר בית מלא עד תום ההליכים. השופט קבע כי "קורידו מהווה סכנה לציבור"

בית המשפט המחוזי בחיפה הפך היום (שישי) על פיה את החלטת בית משפט השלום וקבע כי הפדופיל אורן קורידו ישהה במעצר בית מלא עד תום ההליכים נגדו לאחר שהוגש נגדו כתב אישום על תקיפת צלם ערוץ 10 וניסיון לפציעה בנסיבות מחמירות בעת שזה צילם אותו סמוך לביתו. בית המשפט קבע כי קורידו מהווה סכנה לציבור. כמו כן קבע בית המשפט כי המדינה "אינה רודפת" את קורידו.

אתמול קבע בית משפט השלום בעיר כי אין מקום להורות על מעצרו של קורידו בתיק זה, ורמז כי התביעה מבקשת לעצור אותו מאחר ולא הוגש נגדו כתב אישום על עבירות של שידול קטין לקיום יחסי מין עימו. השופט אף מתח ביקורת על הפרקליטות שביקשה לעצור את קורידו עד תום ההליכים על העבירות האחרות שבגינן הוא עומד לדין.

פרקליטתו, עורכת הדין סיגל דבורי מטעם הסנגוריה הציבורית, אמרה כי אז בית המשפט קבע בהחלטתו כי ייתכן שאורן קורידו הוא עבריין מין, אך על המדינה להתמודד עם הסכנה שהוא מהווה בצורה נאותה: "המקרה שלפני מהווה שימוש בלתי נאות בכוחה של המדינה, ואין להורות על מעצרו עד תום ההליכים".

קורידו נעצר בתחילה בחשד ששידל כתב של הערוץ הראשון שהתחזה לנער בן 17 להיפגש עמו דרך רשת הפייסבוק לצורך קיום יחסי מין. אולם כתב האישום נגדו לא הוגש בשל שביתת הפרקליטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully