וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הידרדרות במצבו הבריאותי של האדמו"ר מויז'ניץ

מוטי לוי ואריאל נוי

7.1.2011 / 12:45

רופאי בית החולים שיבא בתל השומר מנסים לייצב את מצבו של הרב משה יהושע הגר, מבכירי המנהיגים החרדיים של הזרם החסידי, לאחר שחלה הרעה במצבו. עשרות חסידים בבני ברק מתפללים לשלומו

בבית החולים שיבא בתל השומר חלה הבוקר (שישי) הידרדרות במצבו של האדמו"ר מויז'ניץ, הרב משה יהושע הגר. האדמו"ר אושפז לפני יומיים בבית החולים לאחר שחש ברע. רופאי בית החולים ורופאו האישי, ד"ר אריק אסמן, מנסים לייצב את מצבו.

גורמים בחסידות ויז'ניץ סיפרו לוואלה! חדשות כי "תפילות לשלומו של האדמו"ר נערכות בכל רחבי הארץ בשל הדאגה בעקבות ההידרדות במצבו הרפואי". בשעות האחרונות התקבצו בבית הקברות בבני ברק עשרות חסידים כדי להתפלל סמוך לקברו של האדמו"ר הקודם מויז'ניץ, אביו של האדמו"ר הנוכחי.

מקורבים למשפחתו סיפרו כי האדמו"ר אושפז בבית החולים לצורך טיפול רפואי של הרחבת כלי נשימה, בעקבות קשיי נשימה מהם סבל. לבית החולים הגיעו הבוקר בניו של האדמו"ר שמשמשים כבר כמנהיגי קהילות של החסידות וכן בנותיו - נשותיהם של אדמו"רים מפורסמים בציבור החרדי.

האדמו"ר מויז'ניץ נחשב לאחד מבכירי המנהיגים החרדיים של הזרם החסידי. בנוסף, הוא מכהן האדמו"ר כנשיא מועצת גדולי התורה, גוף רבני המתווה את דרכה הרעיונית והפוליטית של תנועת אגודת ישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully