וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה נעדרה מדיון - החשוד באונס הילדה שוחרר

איילה חננאל

7.1.2011 / 0:03

יממה לאחר שנחשפה פרשת האונס של ילדה בת 12, שוחרר הסוכן הסמוי החשוד במעשה ממעצר. הסיבה: המשטרה לא הגיעה לדיון בבית המשפט ורק שלחה הסכמה בכתב לשחררו

בית המשפט המחוזי בפתח תקווה הורה היום (חמישי) לשחרר ממעצר את תושב נתניה בן 22 החשוד כי אנס ילדה בת 12. ההחלטה התקבלה ללא דיון בנושא לאחר שנציגי המשטרה לא הגיעו לדיון בבית המשפט והסתפקו בהצהרה בכתב לפיה הם לא מתנגדים לשחרורו.

בכך למעשה קיבל בית המשפט את הערעור של פרקליטתו של החשוד, עורכת הדין תרצה קינן מהסנגוריה הציבורית, שביקשה לשחררו ממעצר.

גורמים במשטרת מרחב השרון אמרו בתגובה לשחרור, כי "מהראיות העולות בתיק עולה כי יחסי המין בוצעו בהסכמה. החשוד הודה וטען כי לא היה מודע לגילה האמיתי של הילדה, ולפיכך לא היה דבר שהצריך את המשך המעצר. עם זאת, חשוב להדגיש כי החקירה נמשכת והשחרור אינו מונע הגשת כתב אישום".

החשוד גויס על ידי היאחב"ל לשמש כסוכן סמוי נגד עבריינים בתחום עבירות הרכוש, הסמים והנשק. בתמורה לפעולותיו, הובטח לו כי ישולם לו כסף וייסגרו כל התיקים העומדים ותלויים נגדו. פעילותו כסוכן סמוי הסתיימה לפני כחודש כאשר נעצרו מספר רב של חשודים, ביניהם גם בן דודו וחלק מחבריו הטובים. על פי החשד, הצעיר נפגש עם הילדה בעת שפעל כסוכן, וקיים עמה יחסי מין. על פי חוק, עקב גילה הצעיר, מוגדרים יחסים לו כאונס.

בנוסף לצעיר, נעצרו 16 חשודים נוספים ממרכז הארץ בחשד שנהגו לקיים יחסי מין עם הילדה. בין החשודים, כ-15 נערים בגילאי 13-15 שנחקרו בחשד שקיימו עמה יחסי מין בהסכמה ושני בוגרים, תושב נתניה בן 17 וכן הצעיר ששימש סוכן הסמוי, להם מיוחסות עבירות של אונס.

(עדכון ראשון: 6.1.2011, 20:03)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully