וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ראה הודעה של האקס בפייסבוק - ותקף אותו

רמי שני

6.1.2011 / 17:44

ולדימיר פרחומצ'וק מאשדוד הואשם בתקיפת צעיר מאשקלון, שניהל בעבר קשר רומנטי עם חברתו הנוכחית. הרקע: הודעה ששלח האקס לעמוד הפייסבוק של חברת הנאשם

לבית משפט השלום באשקלון הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד ולדימיר פרחומצ'וק, תושב אשדוד בן 23 בגין תקיפת תושב אשקלון בן 26. לפי כתב האישום, פרחומצ'וק קרא הודעה שכתב בן זוגה לשעבר של חברתו בעמוד הפייסבוק שלה ובעקבות כך פתח במסכת איומים לעבר האקס.

פרחומצ'וק כתב בתגובה לבן זוגה לשעבר של חברתו: "נו, תחכה תחכה...הלך עליך, אתה תשלם על כל המילים האלה. עם הראש הסתום שלך, סופך הגיע, אני תכף אגיע, תתפלל".

עוד צוין בכתב האישום, כי פרחומצ'וק לא הסתפק באיומים הווירטואליים ונסע יחד עם חבר שלו לאשקלון. השניים איתרו את ביתו של בן הזוג לשעבר ויצרו עמו קשר טלפוני. "אני מחכה לך למטה", אמר פרחומצ'וק לאקס של חברתו. כשיצא בן הזוג לשעבר מביתו וירד לעבר השניים, תקף אותו פרחומצ'וק, תוך שהוא צועק לעברו: "עכשיו תראה מה זה לרשום למי שאתה לא צריך הערות בפייסבוק". המותקף נפצע בראשו ונזקק לטיפול רפואי. הוא הגיש תלונה נגד פרחומצ'וק, שנעצר לחקירה.

כתב האישום שהוגש נגד פרחומצ'וק מייחס לו האשמה של תקיפה חמורה. "משטרת אשקלון תמשיך לפעול במרץ, יום וליל, כנגד כלל מחוללי הפשיעה בעיר, תוך דגש על מיגור תופעת האלימות, תבצע חקירות מהירות ויעילות על מנת למצות הדין עם אלה הנוהגים באלימות כלפיי זולתם", אמר מפקד משטרת אשקלון, סגן ניצב חיים בובליל. המשטרה הגישה בקשה לעצור את התוקף עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully