וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 16 נפל לבאר בחדרה ונפצע באורח קשה

אריאל נוי

6.1.2011 / 20:01

נער בן 16 נפל מסיבה לא ברורה לבאר מים ישנה ורק לאחר מספר שעות הוא חולץ עם שברים בכל חלקי גופו. המשטרה בודקת האם הייתה רשלנות מצד העירייה שלא אטמה את הבאר

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכת וידאו: יותם בן דוד)

בתום חילוץ מורכב הוצא הערב (חמישי) הנער בן ה-16 שנפל מוקדם יותר לבאר מים ישנה בעומק של 20 מטרים ברחוב פיינברג בחדרה. הנער נפצע באורח קשה וצוותים של מגן דוד אדום פינו אותו כאשר הוא סובל משברים בכל חלקי גופו והכרתו מעורפלת לבית החולים הלל יפה בעיר. מאוחר יותר הידרדר מצבו, הוא נכנס להיפותרמיה ומצבו הוגדר קשה מאוד, אולם בשעות הערב התייצב מצבו והוגדר קשה.

פרמדיק מגן דוד אדום ממרחב שרון רפי שבע, אמר לוואלה! חדשות בתום החילוץ, כי "החילוץ היה מאוד מאוד מורכב. הנער דיבר רק כששאלנו אותו שאלות. ירדתי לתחתית הבור עם כבל סנפלינג מיוחד שקיבלתי מצוותי כיבוי חדרה. כשהגעתי לתחתית קיבעתי את הנער לאלונקה ואז העלנו ופינינו אותו להלל יפה. לי אישית זו הפעם השלישית שאני יורד לבאר כזו עמוקה בשנה האחרונה באזור".

מפקד תחנת חדרה רב-פקד בני הרן, אמר כי "נפתחה חקירה לבדיקה האם נעשתה פה רשלנות מצד העירייה, למי שייך המבנה הזה ומדוע הוא לא נסגר ולא נאטם. על פי ממצאים ראשוניים המבנה היה שייך לעירייה, אך הנושא עדיין בבדיקה".

להב דודו וענונו מתחנת כיבוי חדרה סיפר לוואלה! חדשות על מאמצי החילוץ. לדבריו מדובר היה ב"חילוץ מורכב וקשה מאוד. אנחנו הורדנו פרמדיק לבור שטיפל בנער טיפול ראשוני וניסה לייצב את מצבו".

רמי רז, סגן מפקד תחנת חדרה שהגיע לזירת האירוע ,סיפר כי לאחר שהחלו פעולות החילוץ התגלתה תקלה חשמלית במקום, הפרמדיק עלה בחזרה ונציגי חברת חשמל הוזעקו למקום ופתרו את הבעיה. "פעולות החילוץ המורכבות הופסקו עד לתיקון קצר חשמלי באזור".

עדכון ראשון: 15:34

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully