וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תוקף איציק זוהר יישאר במעצר: "נכנס בי השטן"

איילה חננאל

6.1.2011 / 12:51

ביהמ"ש האריך בארבעה ימים נוספים את מעצרו של יעקב בכר, החשוד בתקיפת כדורגלן העבר איציק זוהר. בכר מכחיש את המיוחס לו וטוען שהיה בגילופין. "אינני עבריין, אלא אדם נורמטיבי"

בית המשפט השלום בתל אביב האריך היום (חמישי) בארבעה ימים את מעצרו של יעקב בכר, החשוד בתקיפת כדורגלן העבר איציק זוהר במוצאי שבת מחוץ למועדון לילה בנמל תל אביב. בדיון הארכת המעצר הגישה המשטרה הצהרת תובע לקראת הגשצ כתב אישום נגד החשוד בתקיפה.

בכר, בן 34 מבת ים, מכחיש את כל החשדות המיוחסים לו. הוא טען בהארכת מעצרו כי הוא וזוהר מכרים ותיקים, וכי בילו יחדיו באותו הערב. "אני יצאתי לבלות, אני לא אלכוהוליסט ולא אדם אלים. אני עובד 12 שעות ביום, יש לי שני ילדים. אני אדם נורמטיבי לחלוטין, אני לא עבריין. ישבתי במעצר במקום של חלאות אדם, אני חולה עם 40 מעלות חום וכל זה לא שייך לי".

כאשר נשאל מה הוביל אותו לכאורה לתקוף את זוהר, כפי שתועד במצלמות האבטחה בנמל, השיב כי איננו לא יודע, "נכנס בי השטן, אני לא יודע איך הגעתי לאותו מקום באותו היום". במהלך החקירה עלה כי לבכר יש עבר פלילי בגין הימורים. פרקליטו של בכר, עורך הדין גיא עין צבי, טען שמדובר באדם שהיה שיכור ונחבל קשות בפניו, בהם עדיין ניכרים בו סימנים לכך. כמו כן, הוא ביקש שבית המשפט ישחרר את בכר למעצר בית.

"הראיות בעוצמה מעל הדרוש"

השופט אביחי דורון ציין בהחלטתו כי "קיימות ראיות בעוצמה מעל הדרוש, לרבות שינויים בגרסתו של החשוד, שטוען כי הוא עצמו נתקף קודם ואינו יודע מי תקף אותו".

השופט הוסיף כי מהראיות עולה שתקיפתו של זוהר אינה קשורה באופן ישיר לתקיפת בכר שאירעה לדבריו קודם לכן בתוך הבר, אלא קשורה לעבודה שזה היה שיכור ותחת השפעת סמים. כמו כן, הדגיש השופט שבעיית שתיית האלכוהול של החשוד צריכה להיבדק. "בעיית האלכוהול אינה מקומית או ממוקדת אלא כללית ורחבה יותר, וגם על נסיבה זו יש לתת את הדעת אם וכאשר יישקל שחרורו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully