וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד באונס בת ה-12 - סוכן סמוי של המשטרה

איילה חננאל

5.1.2011 / 14:24

תושב נתניה שנעצר יחד עם 16 צעירים נוספים בחשד שקיימו יחסי מין עם ילדה בת 12, פעל בעת ביצוע המעשים כסוכן סמוי של המשטרה. מעצרו הוארך בארבעה ימים

תושב נתניה בן 22 החשוד שאנס עם חבריו ילדה בת 12, הוא סוכן סמוי. מדובר בצעיר שביצע בעבר עבירות בתחום הרכוש וגויס על ידי היאחב"ל לפעילות סמויה. במסגרת פעילותו הצליח להפליל סוחרי סמים ונשק. המעשים בהם הוא חשוד נעשו בעת שפעל כסוכן סמוי. בית משפט השלום בנתניה האריך היום (רביעי) את מעצרו בארבעה ימים.

בנוסף לצעיר, נעצרו 16 חשודים נוספים ממרכז הארץ בחשד שנהגו לקיים יחסי מין עם הילדה. בין החשודים, כ-15 נערים בגילאי 13-15 שנחקרו בחשד שקיימו עמה יחסי מין בהסכמה ושני בוגרים, תושב נתניה בן 17 וכן הצעיר ששימש סוכן הסמוי, להם מיוחסות עבירות של אונס.

חקירת הפרשה החלה לפני מספר שבועות, לאחר שבמשטרה התקבל דיווח ממשרד הרווחה על נערה בת 12 שנכנסה להריון, עברה הפלה ועלה חשד כי נאנסה. מחקירת המשטרה עולה כי במשך השנה האחרונה, נהגו הנערים ליזום מפגשים עם הילדה במקומות שונים, בהם גינות ציבוריות ומקלטים. במהלך המפגשים חשודים הנערים כי קיימו עם הילדה יחסי מין, שכתוצאה מהם היא נכנסה כאמור להריון.

גורמים באגף הרווחה של היישוב מסרו עוד, כי "הקטינה בת ה-12 נמצאת במצב נפשי קשה מאוד. היא הוצאה מבית הוריה והועברה למעון לנערות חוסות. הילדה נחקרה על ידי חוקרת ילדים וסיפרה לה כי היא נוהגת לקיים יחסי מין בהסכמה עם נערים שהכירה דרך פייסבוק. היא נראית גדולה לגילה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully